sindrekva Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Jaja, da har bilen min bynt igjen! 320d m47-d20 3 mnd etter at jeg var inne på gs å fikk konstantert at lmm å hjerne var ødelagt og fikk byttet dette, har bilen igjen begynt å fjuske, dog ikke like ille som sist. Ved jevnt drag fra bunnen i alle gir går det forhåndsvis greit, kan kanskje viss du konsentrer deg godt, merke litt "hakking". 4. gir opplever jeg som verst, ved normal kjøring til bunn gass merkes kuttet godt når jeg passerer rundt 2500 rpm, og nåla på øko. måler faller litt. Noen som har en anelse om hva det kan være? er det mulig at lmm ryker allerede etter 3. mnd? Turbo skal virke fint, kjennes tight og grei ut. bilen soter ikke. Dieselfilter, oljefilter, veivhusventilasjonsfilter og luftfilter er nylig byttet, så tviler på at det er noe som skal være blokkert. anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Dieselpumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrekva Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 joja, merklig det også, da denne er bare 1. år gammel eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 På generell basis så er tingen å koble diagnose utstyrert til bilen, kjøre seg en tur å se på data når feilen oppstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå