Gå til innhold

1986 E23 745 IA Selges


raynik
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke helt sikker på dette, men legger bilen ut her iallefall. Er veldig usikker på salg, men vurderer det nå.

Bilen er som sagt en orginal 745iA, alt understell og slitedeler under er nytt, all smårust under er fjernet/sveist og bilen er tektylert under.
Bilen er grei i lakk, men ikke 100% strøken
Bilen er ikke 100% ferdig, er kun småting som gjenstår. Bilen er kjørbar slik den står nå.

Interiør er nå montert , men har å kople opp lys og litt småting før alt er på plass.
Er ikke skilter på bilen, og den på eu kontroll/firhjulskontroll før registrering. Alt under er nytt eller overhalt..


For mer info så ta kontakt her eller på tlf 97713132

Pris er jeg veldig usikker på, har kostet på bilen ca 60000 i deler og diverse listverk osv osv, har kvitteringer på alt.

Er veldig usikker på hva man kan forlangefor dette, forbeholder meg retten å trekke bilen fra salg.

Seriøse bud vurderes. Ser helst for meg bytte i bruks bil. Suv eller stv.
Bilen vurderes bare solgt, kan bytte i bra stv, byttepris 70000




Bilen er mye påkostet i deler, alt av slitedeler er orginal BMW parts, ikke billige kopi deler.

qu6prvke2gw0jpawqh7f.jpg

5t26iy1pt5ie8vepb9mp.jpg
Forstilling, har fjernet alle lapper på delene.

1xcmb1xu8wej95rxhpxe.jpg
Nye/nyoverhalte kalippere med red stuff klosser rundt om.

 

Er nå lagt gul folia på alle lykter foran.
post-41819-0-14123500-1393663027_thumb.j

 

post-41819-0-09263100-1393663129_thumb.j

Se prosjekttråden for flere og oppdaterte bilder og info.

Seriøse bud vurderes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 4 months later...
  • 6 months later...

Leker enda med tanken på salg om noe der ute kunne tenke seg å bytte i en bra stv/SUV, gjerne 4x4 og helst BMW. 

Kan betale litt mellomlegg ved bytte i dyrere bil ;)

Detter er et fint leketøy for dem som vil ha en gøy bil til våren ;) Pris ca 70000,- kan muligens diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Hei.. 

 

beklager sent svar..

 

Er ikke noe nevneverdig rust, men er litt smårust etter en gammel skade bak på bakplaten. 

 

Er mest interessert i rent salg. 

 

Kontakt info

 

Raymond Nikolaisen

97713132 ( er i Kina fram til 3 Juli så helst ta kontakt på mail.)

raymond@northinspection.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan stand er det på jeepen??

Ligger masse bilder av bilen på prosjekttråden ;) http://bimmers.no/topic/683664-min-bmw-e23-745-ia-vinterlagring%E2%99%A1/?hl=e23%20745

Bilen sees på som ett lett prosjekt og ikke 100% ferdig bil. Selges slik den står nå grunnet lite tid og for mange prosjekter.

Er på jobb i Kina fram til 3 Juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ikke reg pr dags dato og ikke eu godkjent grunnet for lite tid..

Det gjenstår littegrann småting før den er klar, kun en kveldsstund eller 2 med kosearbeid.
Selger kun for at jeg ikke har tid til å ta dette selv da jeg har for mange prosjekter og mye jobb.. Bilen selges kun slik den står i dag, ikke ferdigstilt og evt godkjent.
Pris diskuteres ved oppmøte og ved et evt kjøp. Har brukt veldig mye penger og tid på understell, så bilen selges ikke for skambud.

Er veldig mange som har vert insteressert men ingen har penger eller er seriøse..Selges ikke til ung gutter som ikke vet hva dette er slags kjøretøy ;)

Ang minstepris så selges den ikke under 60K slik den står i dag med dårlige børster/dynamo og ikke reg/godkjent. Har plass og økonomi til å beholde den så sitter langt inne å selge!

 

Bilen står tørt og godt inne i verkstedet mitt, så forfaller heller ikke om den står litt til.

 

Bilen er veteran til neste år ;) 

 

Litt teknisk info om bilen og når den sist var EU osv,...

 

post-41819-0-69645100-1402533035_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeepen er i bra stand. Ingen rust. Har bytta masse deler i mitt eie. Kan nevne Nyoverhalte topper, nye regkjeder, oljepumpe, vannpumpe, termostat, viskosekobling til vifta, styresnekke, servopumpe, nye tetninger på frontdiffen, skal bytte eksospotte nå pga løs innmat. Og 2 foringer i forstillinga. Eneste jeg da vet om som er galt er at Ac ikke virker. Dette er feilsøkt og feilen er Ac-pumpa. Denne koster ca 1000,- over dammen på rockauto.com. kan selvfølgelig fikses Før salg om ønskelig.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...