raynik Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Jeepen er i bra stand. Ingen rust. Har bytta masse deler i mitt eie. Kan nevne Nyoverhalte topper, nye regkjeder, oljepumpe, vannpumpe, termostat, viskosekobling til vifta, styresnekke, servopumpe, nye tetninger på frontdiffen, skal bytte eksospotte nå pga løs innmat. Og 2 foringer i forstillinga. Eneste jeg da vet om som er galt er at Ac ikke virker. Dette er feilsøkt og feilen er Ac-pumpa. Denne koster ca 1000,- over dammen på rockauto.com. kan selvfølgelig fikses Før salg om ønskelig. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Kan du sende noen flere bilder av Jeepen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Skriv mail adressa di på PM så sender jeg deg noen bilder☺ Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 raymond@northinspection.no Skriv mail adressa di på PM så sender jeg deg noen bilder☺Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Takker raymond@northinspection.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Bytte i uregistrert (ikke godkjent ombygd) M3/M5 er også av interesse.. men ser helst for meg rent salg.Pris diskuteres ved kjapp og grei handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 Selges for kun 55 000,- ved kjapp handel før vinteren setter inn for fult !!! løp og kjøp!!!!! dette er skam billig ! bilen er kjørbar slik den står i dag felgene på bildene følger ikke med, har orginale BMW felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Er bilen solgt ? eivinhh@frisurf.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Bilen er nok solgt, ikke hentet enda men holder den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halford750iL Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Er den hentet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå