Truls 87 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Hei Jeg har nettopp hentet hjem min nye bil, en 525dAT, og har forsøkt å koble til internettfunksjonen i Connectet Drive menyen. Jeg får ikke til å få bilen til å lese telefonen min som Datatrafikkmulighet. Får kun opp symbolene for Mediaoverføring og vanlig telefonoverføring i Bluetothmenyen. Telefonen er en Sony Ericsson Xperia Arc Noen som vet hvordan man får dette til å fungere? MVH Truls Johansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Prøv med USB kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Takk for svar USB til kontakten i hanskerommet eller midtkonsollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Mener de er identiske, men du må sette på Internett sharing over USB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Da prøver jeg det i morgen. Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Jeg fikk det til i min over blåtann. Men det var først etter en tur i Sverige... Mulig jeg ikke har testa nok men den sa alltid før at internett ikke var aktivert i min region. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Hei Oppdaterte nylig telefonen til android 4. Nå får jeg koblet til datatrafikk via BT, men får beskjed om at det ikke støttes i dette landet. Kanskje jeg får ta en harrytur da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå