aeike Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 skulle ta å bytte hjullager her om dagen, og jeg måtte av med fjæringen. Klarte selfølgelig å skru feil skure og demperen datt til bunns. Klarte ikke å dra den opp igjen. måtte presse fjæra helt ned får å få festet den igjen. Så er sprøsmålet mitt. Er demperen ok når den stårhelt i bunn og d er umulig å dra den opp for hånd, klarer å dra den ca 3 cm før den trekker seg tilbake ??? Takk for svar
Otis Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Høres litt mystisk ut, da en frisk demper skal uten belstning, fint kunne holde seg helt utstrakt av seg selv. Om de siger inn sakte, men sikkert, så er den ikke god. Hvordan i alle dager klarte du å skru såpass feil forresten?
aeike Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 okei syns hele greia virker litt merkelig jeg, kan huske jeg tror jeg har sett at dempere blir testet før di blir montert. blir trykt helt ned og opp igjen. Så det kan vel ikke ver mye demping i en demper når stempelet smalt i bunn når jeg løsnet skruen, og er umulig å dra opp igjen for hånd?? Men ja Otis. det jeg gjor var at jeg var veldig gira på å få byttet hjul-lagrene. Så jeg bare skrudde på den største skuren jeg så, og så bang, smalt stempelet. hehe
Otis Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Rart at demperen smalt sammen egentlig, det er jo ikke normalt i det hele tatt, såvidt jeg vet. Alle dempere jeg har sett står jo helt ute hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå