Gå til innhold

Gatebil Rudskogen 13-15.juli. Mange som skal?

Share

Anbefalte innlegg

Er det mange av bimmersmedlemmene som har planer om å delta på Gatebiltreffet på Rudskogen neste helg? :)

Lurer litt på å ta turen nedover, på MC eller bil, ikke bestemt meg enda. Handlet litt nytt kamerautstyr som jeg er fristet på å prøve, samt bare ta en liten roadtrip :)

Hvor overnatter folket? Campen på området, på hotell i nærheten eller evt andre muligheter?

Hadde vært skøy og møtt likesinnede, selv om det er et treff for alle merker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal med M3`n, den blir stående på utstillinga hele helga..

Jeg kjører i kolonne med 4 Chevyer med 3 svære vogner samt endel andre biler fra samme område! Vi kjører fra rogaland på torsdagen :)

BTW! Skulle vi fått til en felles bimmers-samling?

Hvordan er det med sikkerhet rundt bil på utstliing? Går det vakter på kveldene/nettene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører i kolonne med 4 Chevyer med 3 svære vogner samt endel andre biler fra samme område! Vi kjører fra rogaland på torsdagen :)

Hvordan er det med sikkerhet rundt bil på utstliing? Går det vakter på kveldene/nettene?

Hvor i rogaland dere kjører fra?

Vurderer å dra bort å stille min M3 også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar nedover med E34 stv på onsdagen ;)

Drar du allerede på onsdag? :) Hvorfor så tidlig? Blir det telt/campe på plassen?

Jeg og markus e30 kommer i hver vår bil :)

Ja, det ville vært forkastelig om dere to kom i samme bil :lol:

Hadde vært kult med en liten "bimmers-camp" da.:) Men det blir vel vanskelig og få til sikkert, mtp folkemengden, og alle som skal plasseres overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i rogaland dere kjører fra?

Vurderer å dra bort å stille min M3 også

Kjører fra YX på moi kl.04.00 torsdags morgen. Er bare å slå følge :) Jeg kjører ikke horten-moss ferja pga M3`n, så da kan vi slå følge opp og igjennom oslofjordtunnelen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...