Jørgen Lie Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Er det mange av bimmersmedlemmene som har planer om å delta på Gatebiltreffet på Rudskogen neste helg? Lurer litt på å ta turen nedover, på MC eller bil, ikke bestemt meg enda. Handlet litt nytt kamerautstyr som jeg er fristet på å prøve, samt bare ta en liten roadtrip Hvor overnatter folket? Campen på området, på hotell i nærheten eller evt andre muligheter? Hadde vært skøy og møtt likesinnede, selv om det er et treff for alle merker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Seøfølgelig! overnatter i depoet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Jeg skal! Og hen hel haug fra Skien/porsgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Hvis det passer så skal jeg:) Men mulig det kolliderer med utenlandsferie. Haddet vært moro å se om det har dukket opp noe nye grombygg i 2012. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Jeg skal nedover med noen kompiser i E34 og campingvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Jeg skal med M3`n, den blir stående på utstillinga hele helga.. Jeg kjører i kolonne med 4 Chevyer med 3 svære vogner samt endel andre biler fra samme område! Vi kjører fra rogaland på torsdagen BTW! Skulle vi fått til en felles bimmers-samling? Hvordan er det med sikkerhet rundt bil på utstliing? Går det vakter på kveldene/nettene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fhaugland Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Jeg skal med M3`n, den blir stående på utstillinga hele helga..Jeg kjører i kolonne med 4 Chevyer med 3 svære vogner samt endel andre biler fra samme område! Vi kjører fra rogaland på torsdagen BTW! Skulle vi fått til en felles bimmers-samling? Hvordan er det med sikkerhet rundt bil på utstliing? Går det vakter på kveldene/nettene? Hvor i rogaland dere kjører fra? Vurderer å dra bort å stille min M3 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Drar nedover torsdagen, så blir det god gammaldags telt på campen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 selvfølgelig. blir ein hel gjeng fra karmøy:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Jeg og markus e30 kommer i hver vår bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Jeg drar nedover med E34 stv på onsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Dukker opp med e28en som skal piskes hele helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Jeg drar nedover med E34 stv på onsdagen Drar du allerede på onsdag? Hvorfor så tidlig? Blir det telt/campe på plassen? Jeg og markus e30 kommer i hver vår bil Ja, det ville vært forkastelig om dere to kom i samme bil Hadde vært kult med en liten "bimmers-camp" da. Men det blir vel vanskelig og få til sikkert, mtp folkemengden, og alle som skal plasseres overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Kjører natt til torsdag da , for etter som jeg har forstått blir det en del.folk og siden jeg har ferie vill jeg ta det litt som en roadtrip da sverige også på torsdagen telt på campen vi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Jeg skal med M3`n, den blir stående på utstillinga hele helga..Jeg kjører i kolonne med 4 Chevyer med 3 svære vogner samt endel andre biler fra samme område! Vi kjører fra rogaland på torsdagen BTW! Skulle vi fått til en felles bimmers-samling? Hvordan er det med sikkerhet rundt bil på utstliing? Går det vakter på kveldene/nettene? Hvor i rogaland dere kjører fra? Vurderer å dra bort å stille min M3 også Kjører fra YX på moi kl.04.00 torsdags morgen. Er bare å slå følge Jeg kjører ikke horten-moss ferja pga M3`n, så da kan vi slå følge opp og igjennom oslofjordtunnelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå