Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vrak er vel ordet ja sikkert! Blir skøy å beskue den.. Enda ikke fått hvilt øynene på den enda! Drar på torsdag vi også sa sjefen ;)

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg skal dra onsdags kveld, men dog uten bmwn.. bli kjørt med min kjære andre bil 190E (hulken , grønne følger ) hadde håpet at m3n ble ferdig til treffet, men slik er det bare ;)

Skrevet

hvordan pleier trykket å være på fredagen?

Mange år siden jeg har vært på gatebil nå, og jeg er mer interessert i å kjøre enn å se hele kvinneandelen fra jessheim knikke seg inntil en overstylet plastrakett

Skrevet

Kommer oppover på torsdags kveld vi(matsi) for bare håpe på fint bimmervær:)

Skrevet
hvordan pleier trykket å være på fredagen?

Mange år siden jeg har vært på gatebil nå, og jeg er mer interessert i å kjøre enn å se hele kvinneandelen fra jessheim knikke seg inntil en overstylet plastrakett

Max trøkk fra Fredag morgen! :)

Skrevet
så lite kjøretid altså?

Neida, men du må bare huske at du er på Gatebil og ikke et lite banekjøringstreff :)

Gatebil = Kø, Amatører, Proffe, Klovner, Kø og mye Gult flagg. Men best av alt - Holder du deg på banen så kan du nærmest kjøre åssen du vil! Er ikke mange treff lenger som tillater samme Kamikaze-kjørestil som Gatebil gjør :)

Skrevet

Og det ser ut som myye værre kaos utpå banen når man ser på en det det er når man kjører der selv :)

Skrevet

Mye kø ja, men er verd det!

funker bilen så får du mye kjøretid når du først kommer ut på banen :)

Skrevet

Noen som har erfaring med å telte oppe med banen? På de nye grusplassene.

Det er meldt dritt vær, så da nekter jeg å campe nede på partyen. Det har jeg vert med på før, anno 2003. Måtte jo nesten ha på redningsvest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...