Jørgen Lie Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Vrak er vel ordet ja sikkert! Blir skøy å beskue den.. Enda ikke fått hvilt øynene på den enda! Drar på torsdag vi også sa sjefen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Rom på Quality Hotell Sarpsborg bestilt Blir mitt første Gatebiltreff så gleder meg myye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Jeg skal dra onsdags kveld, men dog uten bmwn.. bli kjørt med min kjære andre bil 190E (hulken , grønne følger ) hadde håpet at m3n ble ferdig til treffet, men slik er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 hvordan pleier trykket å være på fredagen? Mange år siden jeg har vært på gatebil nå, og jeg er mer interessert i å kjøre enn å se hele kvinneandelen fra jessheim knikke seg inntil en overstylet plastrakett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Kommer oppover på torsdags kveld vi(matsi) for bare håpe på fint bimmervær:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 hvordan pleier trykket å være på fredagen?Mange år siden jeg har vært på gatebil nå, og jeg er mer interessert i å kjøre enn å se hele kvinneandelen fra jessheim knikke seg inntil en overstylet plastrakett Max trøkk fra Fredag morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 så lite kjøretid altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 så lite kjøretid altså? Neida, men du må bare huske at du er på Gatebil og ikke et lite banekjøringstreff Gatebil = Kø, Amatører, Proffe, Klovner, Kø og mye Gult flagg. Men best av alt - Holder du deg på banen så kan du nærmest kjøre åssen du vil! Er ikke mange treff lenger som tillater samme Kamikaze-kjørestil som Gatebil gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Klovner er det mye av ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Og det ser ut som myye værre kaos utpå banen når man ser på en det det er når man kjører der selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Mye kø ja, men er verd det! funker bilen så får du mye kjøretid når du først kommer ut på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Noen som har erfaring med å telte oppe med banen? På de nye grusplassene. Det er meldt dritt vær, så da nekter jeg å campe nede på partyen. Det har jeg vert med på før, anno 2003. Måtte jo nesten ha på redningsvest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Får se an været å tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Kommer med E30 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Tradisjon tro, så går alle mine treffplaner til helvete..! fml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå