Jokkke Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Da var man kommet tilbake ifra Gatebil med en stk dyr mobiltelefon og 400kr kontanter mindre. Jævla dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Jeg fikk kjørt 3 heat hele lørdagen. Jeg sto i kø hele dagen, og når jeg først kom utpå banen var det for det meste bare køkjøring. Måtte stå opp klokken 0700 og stå 2 timer i verdens mest uorganiserte kø for og betale for banekjøringen. Gatebil skulle vært mindre, og med myye mindre trynefaktor, og mer prioritering av GATEBIL kjøring. Nå får bare de store gutta og driferne kjøre, og når de har pause slenger de inn litt frikjøring virker det som.. Jeg kom heldigvis igjennom DB kravet. Hadde 99,2DB, men når jeg kom ut på banen hørte man ikke bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Hvis dere faktisk drar på treff for å kjøte, og ikke for å være på festival, er det bare å dra på andre treff. Har vært på flere treff de siste årene hvor det har vært mindre enn 15 kjørende. Og de fleste er det færre enn 50 på. Da er det selvsagt verken nakne damer, disco eller øl servering, men desto mer kjøring. Det er vanskelig å få i både pose og sekk. Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Kjørte på banen på søndag (hvis noen har bilder av eneste E39 M5 på Gatebil) Det var jo gøy det, men må si meg enig med resten her, forferdelig mye venting, gulflagg ca 50% av tiden jeg fikk på banen OG noe helt forjævlig mye dritt i veibanen.... (gummirester så store at det ble slalom..) Men Gatebil er og blir en fyllefestival med bilkjøring på dagtid, hjelper ikke å hate, dra heller på andre treff da vel -For det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Det var ikke bare de store som kom utpå, det er tull... Og hvorfor det blir gul flagg burde dere skjønne selv når det står 200 som vil utpå, alle er ikke like gode til og kjøre, pg bilene blir brukt hardt så er heller ikke rart det skjer noe.. Det her vet man før man drar på gatebil, så slutt og klag og heller bli hjemme neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Det er rimelig mange som slipper utpå uten å stå i kø, men sånn er det på alle treff. Bare gatebil som har litt fler i "vip-køen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Vannvittig mye rå kjøring der inne i helgen!! Kjipt med regnbyga rett før breisladden da Men den som imponerte medst var egentlig en lilla e36 compact... Da den kom ut av langsvingen, girte han opp og spant hele langsletta ned, RETT FREM!! Noen her inne som har den eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Gatebil er blitt altfor stort. Jævla lei av disse party svenskene som kommer med store busser og tar all plass + fester og spiller den dårligste technoen du kan finne. Få av dem har bil, og ikke menge som kan kjøre. På banen er det bare gul flagg hele tiden Nei, ACR og sommertreff det er teff det !! så enig så enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Da var man kommet tilbake ifra Gatebil med en stk dyr mobiltelefon og 400kr kontanter mindre. Jævla dritt.. Jeg er flere tusenlapper fattigere...! Et ran i seg selv å være på gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Vannvittig mye rå kjøring der inne i helgen!!Kjipt med regnbyga rett før breisladden da Men den som imponerte medst var egentlig en lilla e36 compact... Da den kom ut av langsvingen, girte han opp og spant hele langsletta ned, RETT FREM!! Noen her inne som har den eller?? Høres ut som monsteret til Silverboy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Hvis dere faktisk drar på treff for å kjøte, og ikke for å være på festival, er det bare å dra på andre treff. Har vært på flere treff de siste årene hvor det har vært mindre enn 15 kjørende. Og de fleste er det færre enn 50 på. Da er det selvsagt verken nakne damer, disco eller øl servering, men desto mer kjøring. Det er vanskelig å få i både pose og sekk.Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2 Nakne damer?? Det har jeg aldri sett på BMWCCN treff... Har vi det? Kan vi få det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Dette var definitivt mitt sisste Gatebil treff, jeg skal aaaldri mer dit. Makan til å kaste lapper ut vinduet skal du leite lenge etter. Stod i 4-5t i kø på fredagen for kjøring, så når de slapp oss utpå måtte alle kjøre rett inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Hvis dere faktisk drar på treff for å kjøte, og ikke for å være på festival, er det bare å dra på andre treff. Har vært på flere treff de siste årene hvor det har vært mindre enn 15 kjørende. Og de fleste er det færre enn 50 på. Da er det selvsagt verken nakne damer, disco eller øl servering, men desto mer kjøring. Det er vanskelig å få i både pose og sekk.Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2 Nakne damer?? Det har jeg aldri sett på BMWCCN treff... Har vi det? Kan vi få det? Da har du ikke sett godt nok... Kanskje du trenger briller Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Er litt tilfeldig også det køgreiene på Gatebil, eg fikk kjøre 1 time i strekk på lørdagsmorningen, kommer langt frem i køen når en møter opp kl 07 . Fikk også en 40min ca på det andre heatet, ble flagga av men kom raskt innpå igjen. Men etter 15-16mil på banen var det slutt på bremseklosser.. På det jevne er det jo kaos med en viss orden, men vil nå si at det fungerte bedre i år å komme til/fra banen enn det har gjort på lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Er litt tilfeldig også det køgreiene på Gatebil, eg fikk kjøre 1 time i strekk på lørdagsmorningen, kommer langt frem i køen når en møter opp kl 07 . Fikk også en 40min ca på det andre heatet, ble flagga av men kom raskt innpå igjen. Men etter 15-16mil på banen var det slutt på bremseklosser.. På det jevne er det jo kaos med en viss orden, men vil nå si at det fungerte bedre i år å komme til/fra banen enn det har gjort på lang tid. Enig, det var bedre system i rotet i år enn i fjor. Men fremdeles et stykke igjen! Det hjelper vel ikke på når det bare kommer flere og flere biler som skal kjøre for hvert år heller. Fikk kjørt en del jeg også, men det var mye venting. Man betaler jo faktisk 600kr dagen for å kjøre. Synes ikke 1-2timer(hvis man er skikkelig på høgget og tidlig oppe) kjøring er verdt de 600kr. Syns også det var litt sleipt at drifterne alltid hadde "forkjørsrett" og ofte fikk slippe inn på innkjørselen foran køen. Men de må vel opprettholde showet også, mye av pengene kommer vel fra publikum og festdeltakere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå