stianvell Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Noen som vet om noen plasser jeg kan få bilen ut av lastebilen? noen ramper eller noe jeg kan rygge intill, å få kjørt e30n ned fra igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Det er vell dårlig med det innpå selve baneområdet der hvis jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tittigulle Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Noen som vet om noen plasser jeg kan få bilen ut av lastebilen? noen ramper eller noe jeg kan rygge intill, å få kjørt e30n ned fra igjen.. hei... jeg bor vel ca 9 km fra rudskogen du kan få rygge lastebilen mot låvebrua her viss det er noe hjelp??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tittigulle Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 skulle noen av dere få prob med bimmeren mens dere er på rudskogen så kan jeg nok overtales til å låne ut garasjen min viss det trengs.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Vi er straks i Kongsberg, saaaatan så trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Snart i elverum nå.. Fy faen tok lengre tid en planlagt.. Veiarbeid veiarbeid veiarbei og atter veiarbei. Pluss en gammel peugot som vi måtte "reparere" midt på e6 inatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 skal alle ligge på campen eller i depoet eller er det fler som skal sove på campingplassen som ligger ca 20 min unna? tydeligvis har kjerringa og en hel haug med andre folk bestemt det mens jeg har vært på jobb så.. vurderer eget telt på campen alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Noen som vet når portene stenger fredag kveld eller åpner lørdag morgen? Tenkte å kjøre sent eller veldig tidlig fra Oslo for å slippe politi/teknisk osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Snart i elverum nå.. Fy faen tok lengre tid en planlagt.. Veiarbeid veiarbeid veiarbei og atter veiarbei. Pluss en gammel peugot som vi måtte "reparere" midt på e6 inatt Er bare vegarbeid helt til du er i Rakkestad nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Da får man svinge seg igang og gjøre ferdig motorbytte vi begynte på klokka 9 i går kveld.. Bare og sette alt sammen igjen og pakke, så snakkes vi på skogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 reiser fra kristiansund ved 3 tiden i dag, så hvis noen treffer på en blå e46 msport sæ er nok mes sannsynligvis meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 I rakkestad å tar en matbit før vi skal opp å slå leir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tittigulle Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 har sett så mange fine bmwèr i dag.... skulle ønske jeg hadde hatt tid til å være på rudskogen.. men jeg får nøye meg med å se på de fine bila jeg møter på veien og de som kjører forbi hjemme..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 skal alle ligge på campen eller i depoet eller er det fler som skal sove på campingplassen som ligger ca 20 min unna? tydeligvis har kjerringa og en hel haug med andre folk bestemt det mens jeg har vært på jobb så.. vurderer eget telt på campen alene.. Tror du kan ta det helt med ro, det blir fult av folk overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Kun dagstur på meg, på lørdag ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå