Gå til innhold

Gatebil Rudskogen 13-15.juli. Mange som skal?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Langs veien jeg tenkte på ja eller ved innkjøringa, var der for 2 år siden på juli og september treffet da var det ingenting der. Hører bare diverse historier om tekniske kontroller ved gatebil treffene. Planen er å reise imorra tidlig, så kunne ikke folk på denne tråden skrive her om de hører noe fra folk som er der nede. Er vel flere enn meg som er interresert i slik info :mrgreen: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stort sett på våler det er tekniske kontroller.. politi og statens er jo nasister oppi her så.. blir utne camping på oss visstnok.. må si jeg gleder meg til 3.3 mil med kjøring og helvettes kø hver dag for og se på kjøring.. :( møkka kvinnfolk som ikke vil sove på campen pga fulle folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte og ta meg turen på gatebil for første gang i morra tidlig.. men lurer på hvor tidlig jeg burde dra ? vil helst slippe køer osv hvis det er mulig... haha.

og hvem camp vil jeg da havne på om jeg bestemmer meg for å sove der ? Er gira på aftertrack ! må jo drekka litt :lol:

Hvor langt unna er de forskjellige campene baneområdet og "partyområdet" ?

Takk for svar ! håper alle koser seg ! :)

Btw: hvordan er været ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kontroller og gatebil hører sammen.. de flytter på seg med regelmessighet så om de har kontroll et sted nå så kan du banne på at om 230 min står de et annet sted.. kjøre lovlig(dårlig sagt ettersom min er langt ifra lovlig selv) eller bare ta sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ver tidlig ute om ein skal få plass på partycampen, er jo så syyykt med folk.. desverre for min egen del så er jeg på jobb iår! :( for 2 år siden var vi de første som kom, tirsdags kveld :P fikk låv å campe der inne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...