SSM Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 En kollega har trøbbel med sin E39. Den har lenge ikke skrudd på radioen og fløyta under kjøring. Plutselig så starter ikke bilen men alle lys i instrument panelet og alt virker. Ene gangen han ikke fikk start så hjalp det å bare vri nøkkelen tilbake og prøve igjen, men nå er det dødt. Av og til så begynte radioen å virke under kjøring, da virket også fløyten. Noen som har vert ute for lignende?
SSM Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Er den festet like enkelt som på E30en eller?
SSM Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Nr 2 ?? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30
JulianS Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Du trenger en smal skrutrekker, er sett-skruer med rett spor, men hullene er fyllt igjen med noe plast/silikon-greier. skifter den på fem min
TurboLag Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 har motsatte problemet på min eneste måten å skru av tenninga er å nappe ut kontakta bak tenningslåsen, rattlåsen går ikke på, når jeg først får starta vil ikke motor skru seg av selv om jeg vrir tilbake nøkkelen, rattlåsen går ikke på, og nøkkelen går bare rundt og rundt inni låsen
JulianS Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Da må du nok bytte tenningslås ta av sluttstykket å se om alt virker med en skrutrekker..
TurboLag Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 ja, det var det.. driten vil ikke ut... finner ikke låsepunkt i det lille hullet i det hele tatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå