Pedi Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Fikk ikke tak i noe skikkelig koblingsskjema, stod bare K1, K2, K3 osv, men stod ikke K1 osv på reléene. Fikk en kompis til å se på det, han plasserte bare reléene i boksen å sa at alle var like, så tror nok ikke det er helt på G der enda...Har du noe forenklet skjema på det? Isåfall hadde det vært kanon! Kan dette hjelpe? Fuse - Rating - Description 1 - 7.5 - Headlight, left high beam 2 - 7.5 - Headlight, right high beam 3 - 15 - Aux. cooling fan, low speed 4 - 15 - Turn signals, Emergency flasher, Active check control, Digital clock 5 - 30 - Windshield wiper and washer 6 - 7.5 - Stop lights, Cruise control, Active check control, ABS, Interior lights 7 - 15 - Horn 8 - 30 - Rear defogger 9 - 15 - Fuel delivery, Idle speed 10 - 7.5 - Seat belt warning system, Service interval indicator, Tachometer/fuel economy gauge, Instrument gauges and indicators, Brake warning system, Back-up lights, OBC, Starter, Fuel delivery, Idle speed, Active check control, Stop lights and cruise control 11 - 7.5 - Fuel pump 12 - 7.5 - Radio power, Speedometer/instrument indicators, OBC, Multifunction Clock 13 - 7.5 - Left Low Beam 14 - 7.5 - Right Low Beam 15 - Not Used 16 - 15 - Heated Seats 17 - 30 - Sunroof, Power Windows 18 - 30 - Aux. cooling fan, high speed 19 - 7.5 - Aux. cooling fan, Interior lights, Power mirrors 20 - 30 - Heater/Air conditioner, Auxiliary Radiator cooling fan 21 - 7.5 - Glovebox light, Flashlight, Ignition Key/Seat Belt warning, Interior Lights, Radio Memory, Trunk Light, Active Check Control, Service Interval Indicator, OBC, Fuel delivery, Tachometer/Fuel Economy Gauge, Digital Clock, Multi Function Clock 22 - 7.5 - Active Check Control, Front Parking Lights, Taillights, Front Side Marker Lights 23 - 7.5 - Instrument Panel Lights, Front Parking Lights, Tail-lights, Rear Side Marker/License Plate Lights, Active Check Control, Rear Defogger, Multi-Function Clock, OBC 24 - 15 - Turn Signals, Emergency Flasher 25 - Not Used 26 - Not Used 27 - 30 - Interior Lights Central Locking OBC Radio Amplifier 28 - 30 - Lighter,Power Antenna 29 - 7.5 - Left Fog Light 30 - 7.5 - Right Fog Light
Larsgunnar Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 Ikke enda nei, Roger! Pedi: Alle sikringene har jeg fått på rett plass, men det er det reléene jeg plages med. Jeg vet ikke hva NOEN av reléene er til, og heller ikke hvor dem skal stå. Hadde det bare stått K1, K2 og K3 osv på reléene så hadde det jo vært såre enkelt. Om noen som har E30 kunne plukket opp reléene sine og sjekket hva det sto på dem, slik at det blir helt riktig her, hadde jeg blitt veldig takknemlig! Trenger bare å vite plasseringene fra K1-K8.
martinwenberg Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Ikke enda nei, Roger! Pedi: Alle sikringene har jeg fått på rett plass, men det er det reléene jeg plages med. Jeg vet ikke hva NOEN av reléene er til, og heller ikke hvor dem skal stå. Hadde det bare stått K1, K2 og K3 osv på reléene så hadde det jo vært såre enkelt. Om noen som har E30 kunne plukket opp reléene sine og sjekket hva det sto på dem, slik at det blir helt riktig her, hadde jeg blitt veldig takknemlig! Trenger bare å vite plasseringene fra K1-K8. Er vell samme på min e30? Isåfall kan jeg gå ut å sjekke
Larsgunnar Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 Skal være samme ja Hadde vært dritbra om du kunne sjekka, kanskje tatt noen bilder osv!
BMW E30 325 Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 kommet et stykke nå skal følge med videre her
Larsgunnar Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Begynner å dra seg til føler jeg Nå er det egentlig bare å få start og så få lufta bremser og clutch, så er vel bilen klar for prøvetur igrunn. Synd jeg ikke får lakkert resten før til våren igjen, men men
martinwenberg Skrevet Desember 30, 2012 Skrevet Desember 30, 2012 Da har jeg vært ute å sedd i min e30. Ser jeg mangler k1, k5 og k8. Disse har jeg kjørt uten hele tiden, så veit ikke hva dem er til! Det som står på k2,k3,k5 og k7 er: 601.484 61.31 1375474 k2,k3,k5 og k7 er orange K4 er svart! K4 har beskrevet 30 85 86 87 87B Håper det var til noe hjelp.
Larsgunnar Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Skrevet Desember 30, 2012 Du er en engel! Tusen takk skal du ha!
martinwenberg Skrevet Desember 30, 2012 Skrevet Desember 30, 2012 Du er en engel! Tusen takk skal du ha! Engel vet jeg nå ikke, men Bare hyggelig
Larsgunnar Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Skrevet Desember 30, 2012 Skitne vinger kanskje? Hehehe
martinwenberg Skrevet Desember 30, 2012 Skrevet Desember 30, 2012 Skitne vinger kanskje? Hehehe haha mulig det
Larsgunnar Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Da var alle reléene på riktig plass! Kanonbra, takk for hjelpa Martin! Venter bare på at typen til mamma skal komme innom med en skikkelig batterilader, en C-Tek sak. Så er det bare å lade batteriet, koble til og vri om å se om starteren går! Hvis ikke, må jeg feilsøke. Håper jeg slipper det! Hvis den går, er det vel bare å fylle bensin og vann, og starte opp?
Pedi Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 C-tek er good shit. Jeg har et par av de, og er veldig fornøyd.
TurboLag Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 har en Ctek permanent tilkobla i bilen jeg, funker gull Må bli sånn med eberspächer hver morgen, og bare 5 min å kjøre til jobb!
martinwenberg Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Da var alle reléene på riktig plass! Kanonbra, takk for hjelpa Martin! Venter bare på at typen til mamma skal komme innom med en skikkelig batterilader, en C-Tek sak. Så er det bare å lade batteriet, koble til og vri om å se om starteren går! Hvis ikke, må jeg feilsøke. Håper jeg slipper det! Hvis den går, er det vel bare å fylle bensin og vann, og starte opp? Flott Lars Hvis du plages med ledningene, kan jeg hjelpe deg. Har koblet e30 nettet flere ganger nå, så bare si ifra hvis det er noe Husk at TPS og tomgangsregulator har samme kontakt, å man kan sette dem på feil plass. så hvis den går dårlig på tomgang, kan du prøve å bytte dem om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå