Gå til innhold

Larsgunnar's '87 E30 325i | Ferdiglakkert karosseri, S.59

Anbefalte innlegg

Skrevet

Konge! :)

Ja, stemmer. Kan også hende kontaktene inn på girkassen er omvendt. Og samme med den brune og blå termostatkontakten.

Men det er jo ikke værre enn at man bytter om på dem hvis den går urent :D

Men jeg plinger på hvis jeg skulle plages! :)

Skrevet
Konge! :)

Ja, stemmer. Kan også hende kontaktene inn på girkassen er omvendt. Og samme med den brune og blå termostatkontakten.

Men det er jo ikke værre enn at man bytter om på dem hvis den går urent :D

Men jeg plinger på hvis jeg skulle plages! :)

Ja stemmer det :) Er blå nederst og brun øverst på termostathuset :)

Skrevet

Blå nederst og brun øverst, skal sjekke opp hvordan mine står! :)

Hadde tenkt å kjøpe coilovers nå etter jul, men de måtte vike unna for ny hals til den ene gitaren min. Hjelpesløs uten gitarer jeg...

Men det haster vel ikke, har enda god tid igjen :)

Skrevet

Lurer litt på den lille "leppa" på bagasjelokket. Raggizz her har en sånn liggende som jeg kan bytte til meg. Blir lakkert hvit selvfølgelig. :)

Fant et par bilder;

box87a103mzoguf4kn5k_zps37f764d2.jpg

nymznus5zevtu7npr91b_zpsd5d520a3.jpg

5uw182lfoxsb5evzl3pg_zpsc8b2ff2d.jpg

Hva tror folket om det? Tror det kunne blitt kledelig. :)

Mulig den blir byttet ut med M-Tech 2 etterhvert. Også mye mulig jeg kommer til å kjøre komplett M Tech 2 med sidepaneler og front også.

Skrevet

Skrudd ja.. Jaja, haster jo ikke, kan jo få tak i en luke ferdig med hull. Fort gjort å lakkere den til våren. :)

Synes den ser kledelig ut jeg, men det vil jo alltid være en smakssak. :)

Skrevet

Hmm... Hadde batteriene hjemme på lading igår, og begge fikk stå 3 timer hver på ladings.

Dro begge batteriene med meg ned i garasjen, og kobla på. Det lyser i ladelampa bare jeg kobler batteriet på. Hva skyldes det?

Vridde over tenninga på hakk 2, og det lyste i Check controll osv. Vridde så over for å dra igang startmotor, men skjedde ingenting. Noen som har innspill? Har jeg kobla noe feil?

Skrevet

har vært borti dette før og mener hvist styrestrømmen på innslaget til starteren ikke er koblet til så blir det sånn...!?! mener og huske at den ledningen funker som jording ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...