Larsgunnar Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Konge! Ja, stemmer. Kan også hende kontaktene inn på girkassen er omvendt. Og samme med den brune og blå termostatkontakten. Men det er jo ikke værre enn at man bytter om på dem hvis den går urent Men jeg plinger på hvis jeg skulle plages!
martinwenberg Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Konge! Ja, stemmer. Kan også hende kontaktene inn på girkassen er omvendt. Og samme med den brune og blå termostatkontakten. Men det er jo ikke værre enn at man bytter om på dem hvis den går urent Men jeg plinger på hvis jeg skulle plages! Ja stemmer det Er blå nederst og brun øverst på termostathuset
Larsgunnar Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Blå nederst og brun øverst, skal sjekke opp hvordan mine står! Hadde tenkt å kjøpe coilovers nå etter jul, men de måtte vike unna for ny hals til den ene gitaren min. Hjelpesløs uten gitarer jeg... Men det haster vel ikke, har enda god tid igjen
BMW E30 325 Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Følern har samme farge som stikket. Brun er 1polet å går på instrumentet, blå er to pol, og går på hjernen:p
Larsgunnar Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Lurer litt på den lille "leppa" på bagasjelokket. Raggizz her har en sånn liggende som jeg kan bytte til meg. Blir lakkert hvit selvfølgelig. Fant et par bilder; Hva tror folket om det? Tror det kunne blitt kledelig. Mulig den blir byttet ut med M-Tech 2 etterhvert. Også mye mulig jeg kommer til å kjøre komplett M Tech 2 med sidepaneler og front også.
Larsgunnar Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Tenker det samme, Ivar! Er noe eget med den der.. Hvordan er disse festet? Limt?
BMW E30 325 Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 De er skrudd org:p Den vippen der er en av få ting jeg ikke er fan av på e30tic sin bil. Syns den er kjip, hvertfall lakkert, min mening:p
Larsgunnar Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Skrudd ja.. Jaja, haster jo ikke, kan jo få tak i en luke ferdig med hull. Fort gjort å lakkere den til våren. Synes den ser kledelig ut jeg, men det vil jo alltid være en smakssak.
Raggizz Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Lars den kommer nok å passe bilen din bedre enn min
kristofferolsen Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Har en sånn "spoiler" liggende vest du trenger men den er myk og er ikke noe og lakke på spør du meg, ser for meg flassing etter et par dager..
Larsgunnar Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Hmm... Hadde batteriene hjemme på lading igår, og begge fikk stå 3 timer hver på ladings. Dro begge batteriene med meg ned i garasjen, og kobla på. Det lyser i ladelampa bare jeg kobler batteriet på. Hva skyldes det? Vridde over tenninga på hakk 2, og det lyste i Check controll osv. Vridde så over for å dra igang startmotor, men skjedde ingenting. Noen som har innspill? Har jeg kobla noe feil?
Pedi Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 Har du koblet til skikkelig jording, både på motor og batteri?
stensheim Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 har vært borti dette før og mener hvist styrestrømmen på innslaget til starteren ikke er koblet til så blir det sånn...!?! mener og huske at den ledningen funker som jording ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå