tommyheimberg Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Blir bra!!, fanger og leppe lakka? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Larsgunnar Skrevet August 1, 2013 Forfatter Skrevet August 1, 2013 Satser på at det blir greit! Bare fyller dessverre. Kommer MANGE lakkbilder når den skal lakkeres!!
Larsgunnar Skrevet August 3, 2013 Forfatter Skrevet August 3, 2013 Uoriginale deler, men utrolig bra passform til å være uoriginale.
KarlDahl Skrevet August 3, 2013 Skrevet August 3, 2013 Uoriginale deler, men utrolig bra passform til å være uoriginale. Nice! blir bra med lakk nå
Larsgunnar Skrevet August 4, 2013 Forfatter Skrevet August 4, 2013 Blir deilig å få bilen i en farge ja !!
Larsgunnar Skrevet August 4, 2013 Forfatter Skrevet August 4, 2013 I hele helga har jeg sikla på et sett BBS RS replicaer i 8,5+10x17", og sjekket opp om innpress osv stemte. Kikka i pengeboka, bilder av hjula, ned i pengeboka igjen, og på bildene igjen... Så nå nettopp klarte jeg ikke å dy meg, og trykte på bestill! Ble 5 lapper inkl. frakt, ikke så ille. Om et par uker burde det vel komme noen bilder av felger på bil. Må få kjøpt dekk og legge på, men det haster ikke nå. Et par bilder av hjula;
tommyheimberg Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Må ha 205/40 og 225/35 så du slepper å valse ihjel buene:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Larsgunnar Skrevet August 4, 2013 Forfatter Skrevet August 4, 2013 Kommer til å kjøre 195/40 og 225/35. Buene bak er valsa av tidligere eiere. Litt for mye etter min smak egentlig, men ikke ihjelvalsa. Buene foran må jeg valse selv, men det blir så lite som mulig.
bmwtussan Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Samme felgene som jeg har liggende til E21 min dette.
Larsgunnar Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Har skjedd litt, men ingen bilder pr nå. Gått i ett, og vært fri for strøm på tlf så har ikke fått tatt bilder enda. Dør nr. 2 lakkert på innsida, og jeg har sveist alle hullene i begge kanalene. Holder på med dørken nå! Migatronic Rally 166 er mitt nye favorittapparat på tynnplater! Fantastisk godt apparat. Typen til mamma som eier det, så jeg tror jeg må lure han til å selge meg det... Oppdaterer med bilder imorgen!!
Larsgunnar Skrevet August 10, 2013 Forfatter Skrevet August 10, 2013 Endelig, fikk jeg tid til å oppdatere. Har gått i ett hele uka i garasjen og på jobb... Men ila uka har jeg fått lakkert døra på innsida, sveist rusta i dørken og kanalene, og sveist ferdig eksosanlegg! Så var det bildene da; Lakkert dør: Dørken på førersiden ferdig sveist og penslet på Presto Primer: Dørken på passasjersiden: Eksosanlegg ferdig sveist og montert. Må få laget til noe annet oppheng bak, så stussene er ikke ferdig justerte. Bakfangeren venter på Sparco racing-låser så skal den tilpasses og monteres for godt.
TM custom Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Hvorfor tok du ikke av kabel belgen på døren?
tommyheimberg Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Ikle sparco låser på den org fangeren vell? men ellers knall update endeøig fremgang her! Me like:-D ser ut som du er flink til å lakke og! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå