KarlDahl Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Hvilken type lakk er dette? http://www.plastidip.no/?gclid=CM28_I_m ... cAodAjcAJQ
Larsgunnar Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Hvis du tenker på fabrikanten på lakken jeg har lagt på bilen så heter den Nordic.
DTalstad98 Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 glerder meg stort til å se når den blir montert sammen igjen
BMW E30 325 Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 dere får si hva dere vil om den plastidippen. jeg gjorde det samme selv på cabben. skulle spyle den, sausa inn med avfetting. plastidippen ble som lakk blir med malingsfjerner. og iogmed den ble sånn, ble den også et helvette å rive av. ga opp de delene å satt på noen andre.
Larsgunnar Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Selvfølgelig. Plastidip tåler ikke avfetting at all. Den nye "Rubberspray" tåler vannbasert avfetting.
Larsgunnar Skrevet September 30, 2013 Forfatter Skrevet September 30, 2013 Glemt av å oppdatere her ser jeg.. Noe har da skjedd; Bilen har fått tilbake sin respektive plass i "storgarasjen", ferdig lakkert og for det meste montert. Fått på coilovers og justert i bunn foran. Bak ble den jo høyere, selv uten justeringsmutrene, så jeg har montert noen andre fjærer. Fikk nye deler til takluka for en stund siden, så den er stort sett ferdig. Skulle egentlig hatt den av igjen og justert wirene 100%. Noen som har en guide på hvordan man justerer dem? Just nå driver jeg å bytter ledningsnett en gang til. Hadde start på bilen med nytt ledningsnett igår kveld, men av en eller annen grunn ER ikke den grønne/lilla kabelen til bensinpumpa iblant ledningsnettet. Mangler helt fra stikket i motorkontakten. Så bensinpumpa legger jeg opp på verstingmetoden, rød racing flippbryter. Fikk tilogmed liv i kjørelys og langlys igår. Parklys virker også, men mangler pærer på begge sider og ei langlyspære. Tenkte kjøpe alt i LED. Er det lovlig forresten? Har en del bilder etter montering, senking osv. Oppdaterer iløpet av kveldinga!
Larsgunnar Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2013 Ble seint igår, så her kommer bildeupdate Noen bilder før senking: Noen bilder rett etter senking: Så har det vært montering av takluke (ingen bilder der) og bytte av ledningsnett. Mer og mer fungerer etterhvert som det kobles så det lover jo bra RACING (!!!) bensinpumpebryter:
BMW E30 325 Skrevet Oktober 1, 2013 Skrevet Oktober 1, 2013 fronten er grei, men må si den mtech2 hekken ser helt mallplassert ut
Larsgunnar Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 Ikke bedre å få det, dessverre, Marius.. Men blir nok litt dramatisert på bildene, da den "flyter inn" fint i virkeligheten. Takk for det, DTalstad_98!
Laudrup Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 Fin bil Lars Gunnar! Personlig vil jeg råde deg til å bevare bilen med et reint preface utseende. Da har du en av få 325i som faktisk er igjen med det preget, men det er bare min mening da
Larsgunnar Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 Takk for det, Laudrup! Var innom tanken, men jeg liker facelift bedre så derfor ble det slik. Skulle helst hatt et facelift karosseri også, men nå har jeg jo ikke det..
Laudrup Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 Ja, min var jo opprinnelig også en preface. Den hadde en skade i rumpa som var vanskelig å få bra uten å kappe vekk hele venstre bakskjermen og hjulkassa. Så vi kappa vekk hele rumpa og erstatta den med facelift. I ettertid angrer jeg ørlitte gran på det da jeg har sett at det nesten ikke er igjen originale 325i preface. Da hadde jeg selvsagt beholdt den som den var og ikke begynt med ombygging osv osv
Larsgunnar Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 Såpass ja. Denne er ikke en org 325i da, er bare en 320i med 325i motor og drivverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå