staM Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Har diverse deler til E34 som skal bort. Delene er hovedsakelig fra 520 90' - Styresnekke - Abs-enhet - Bremsekraftforsterker - Manuell girkasse - Slavesylinder - Komplett m50b20 non-vanos - Pedalsett til manuell solgt - Stor kjørecomputer solgt - Alt av panel og brytere, midtkonsoll, dashbord. - Vindusviskermotor solgt - Grunnmodul, hjerner, alt av sikringer og relé - Har også komplett forstilling, bakstilling, diff (uten sperre), mellomaksling, bremser ++ fra 520 - Komplette frontlykter, original hella - Baklykter, original hella - Servopumpe, slanger, væskebeholder - Varmeapp. motor solgt Har også en god del mer deler, så ta kontakt om det er noe du er ute etter. Pris blir vi enige om og bilder sendes på forespørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 har du den store kjøre komputeren enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oilsen Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Har du det lille dekslet som er under rattet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Det har jeg, send meg en PM med et bud så husker jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Hvor holder du til? Eskild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Hvilken stand er det på styresnekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Møre og Romsdal. Vet ikke helt stand på den, men merket ikke noe spesielt det lille jeg brukte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Slark og ulyder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Møre og Romsdal. Vet ikke helt stand på den, men merket ikke noe spesielt det lille jeg brukte bilen. Oooja, akkurat der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Hvor holder du til? trenger styresnekke så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå