Tzunami Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 skjønner den, gøy med nyere bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Om du ska ha org xenon lykter så koster det fort 20-30 tusen:/ må lage om nye ledninger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Om du ska ha org xenon lykter så koster det fort 20-30 tusen:/ må lage om nye ledninger osv får ombygg kitt i fra bmw, og jeg har fått tak i nye lamper billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Å hmm, snakka med ein fra babybmw å di var først til å bygge om. Trengte bilen å rundt 3000 pounds for delene+arb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 3000 for deler + extra for arb alså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 3000 for deler + extra for arb alså penger er som gress, vokser sakte og klippes fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Haha! godt sagt xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Da har jeg tatt en grevling, så det blir ny front på bilen, snakket med verkstedet som skal bytte det, funnet en annne front og betalt mellomlegget, så nå blir det Performance front på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Lekkert ealoken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Blir nok også Performance striper, om det blir over panser-tak eller på siden er jeg usikker på.. noen formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Synes du skulle gått for siden, tror panser/tak kan bli litt "mye"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 En kompis har tatt noen bilder av bilen, må si jeg er meget fornøyd med ressultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Ny front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 lekkert, deilig og få den igjen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå