ealoken Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 bare og hoste opp spenn det kjøpe bilen min? 225k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Makan til fin driv da Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Takk for det, på de andre gutta som kjører 8.16 med gammal s13 så taper jeg 10 sekunder i fra karusellen og inn, resten frem til da. Fikk rattet e46m3 også, meget morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Er jo fra første karr og inn alle taper mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Er jo fra første karr og inn alle taper mye. sikker? alle raske biler jeg har sett på ringen tar tiden på meg inn til første karusellen pga effekt. så neste år håper jeg e28n er klar med 340n/a hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 vurderer og bytte felger til neste år, noen som er intr i de? 9000 kr så selges de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Bilen er blitt knall Erik Morsomt med film også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Senkesett og carbon spoiler er montert Er det original BMW Performance spoiler i carbon? Hvordan festet du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Kopi men lik. Sitter med dobbelsidige tape. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Har du alarm på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Har du alarm på bilen din? planer om og stjele den? 8TG ANTI-THEFT SYSTEM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Fin bil! Mangler bare BMWP sideskjørt og bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Fin bil! Mangler bare BMWP sideskjørt og bakfanger Takk for det jepp, men har en annen bil som trenger påkost, så det blir ikke med det første dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Har du alarm på bilen din? planer om og stjele den? 8TG ANTI-THEFT SYSTEM Jeg sjekket utstyrslisten min og er dette alarm??S8TGA DIEBSTAHLSICHERUNG Thiefproofing device Så sjekket jeg din, og hvis du hadde hatt alarm så har jeg det også.... derfor jeg spurte, da min og din er ganske lik fra fabrikk og årsmodell Blinker den runde kulen under speilet på din når alarmen er på ? min blinker aldri, så skjønner ikke mye av om jeg har alarm eller ikke.... nei, jeg har en 2010 116d så jeg har ikke behov for en til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå