AlXz Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Har en ny e30 bakplate, 4dørs tror jeg.står sikkert delenr på den.
AlXz Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Lett å se forskjell evt? Kan prøve å ordne bilde snart, men vet ikke om jeg rekker idag..
dud3s0n Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Lett å se forskjell evt? Kan prøve å ordne bilde snart, men vet ikke om jeg rekker idag.. her er en link som viser det viewtopic.php?f=9&t=164525
AAA Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Har du frontstykke, venstre dør og skjerm forran til 02. Eventuelt liste over 02 deler som du har
AlXz Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Skal prøve finne ut av det. Det som er det største problemet nå er at det er stapp fullt og vanskelig å komme inn , så det er ikke så enkelt å få oversikt over hva som finnes. I tillegg har jeg omtrent ikke vært bort i eldre bmw enn e36/e34, så ikke helt enkelt å vite hva som hører til hvilket karosseri av delene som er der Har tatt mye bilder rundt, så fint om dere titter på bilder og sier ifra om det er noe interesant der Må få tatt flere bilder etterhvert, men tør ikke si når det blir enda.. BILDER HER
AlXz Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Opp Skal bort på lageret denne eller neste uke, så da er det mulig å få tatt mer bilder om noen ønsker det Men sjekk gjerne om dere ser noe interesant på bildene som ligger her Har ikke erfaring med eldre bmw enn e36/e34, så litt usikkert hvilke deler som tilhører hvilket karosseri for min del. Her er noe panser/koffertlokk også:
Bmwe24 Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 hvilken farge er det på setet? trenger den rutete typen i grå og svart, tenker på e24 delene
AlXz Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Opp! Sjekk bilder og info i starten av annonsen. Ellers har jeg ikke oversikt over hva som finnes dessverre.
Hogstad Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Hvordan stand er Dør Høyre Bak (E30) ? Pris? Passer på 4d Sedan?
csn Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Kan du sjekke om du har karosserideler til E3 ,tenkte på kanaler, bakskjermer og innerskjerm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå