M-tech02 Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 hei bare lurte på om det går ann å forandre på forumet. er også medlem på www.scooterforum.no og må innrømme at jeg liker både funksjoner og design bedre der. er det noe som kunne vært aktuelt å forandre på? eller blir den type forum for "lite" for bimmers? tenker på belasting etc etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 off, nei!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Så.. Fordi du trives bedre med layouten på scooterforum må bimmers forandres? Optimist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Nei takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Er vel noe som kunne vert bedre her inne . Har ikke vert på scooterforum . Men hva vil du forandre ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Er helt enig med Z1. Er alltid noe som kan forbedres og gjøres enklere. Men slik som jeg forstod OP så mener han at hele forumet skal omgjøres til et scooterforum kopi, Det er jeg imot Men absolutt, bra at folk kommer med ideer og inspill hvis de har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Er ikke så lenge siden bimmers hadde makeover sist, synes det er finfint her jeg.. Tror majoriteten liker bimmers som det er. Scooterforumet så ganske rotete ut i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Less is more! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Less is more! Deeet stemmer vel ikke helt med BMWCCN.NO sitt forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Liker det godt som det er nå jeg. Oversiktlig og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Bedre å bruke tiden på å fikse di feila som er nå,en å forandre på masse annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Eneste jeg synes kunne vært annerledes, er Deler selges biten, kunne delt det opp i forskjellige bmwklasser, E21,E36,E39,E46 osv. Samme med felger, delt opp i 15", 16", 17" osv, må jo bla sider på sider, begynner og bli lei det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Less is more! Deeet stemmer vel ikke helt med BMWCCN.NO sitt forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Veldig fornøyd med forumet jeg. Eneste jeg vil ha er forskjellige MOD under Teknisk og Bmw deler selges. E34 - E39 - E60 osv Kunne godt ha tenkt meg og lest alt om trøbbel/feil på E9+ på teknisk fks. Eventuelt sjekket ut alt som var til salgs for E9+. Nå er det HELT håpløst. Selv om søkemotoren hjelper litt, så er det ikke i nerheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå