Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger sårt litt hjelp her..

har en 520ia 99 som er litt ustabil.. sentrallåsen fungerer av og til, for øyeblikket kun på bakdører.. vindusviskerne har ved en anledning nektet å virke, takluken har nektet å lytte og vindusheisene fungerer når de vil.. hva som fungerer kan variere for hver gang jeg bruker bilen.. i enkelte tilfeller så virker vindusheisene bak , sentrallås på bakdørene og bakluke, og cupelys kan slå seg på under kjøring.. alt har til og med virket normalt under en kjøretur for så å få feil ved neste..

har forsøkt å blande prozac i motoroljen, kosa og godsnakket med bilen. har tilogmed fått en dame til å flashe seg for den men ingenting har fungert..

noen som kan hjelpe?

Skrevet

Det kan være bakstykket ja, men de fleste tilfeller jeg har sett her på forumet (og på min fars E39) så har ikke det gått så mye på vinduer/sentrallås, mest på cdspiller kupelys osv. Men for all del, denne delen kan lage mye kvalme om den er gåen! :)

Men det du kan sjekke med en gang, er GM3 modulen som sitter bak hanskerommet, denne styrer vinduer og sentrallås og slikt. Var en her på forumet for en stund siden som hadde problemer med vinduer osv. Der var det irr i kontakten på GM3 mener jeg det var, eller så var det vann i den, husker ikke helt. Men da tulla den.. Kan jo sjekke denne med en gang, så har du vertfall utelukket den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...