spaix Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 hei startet bilen tidligere idag gikk fint på tomgang i ca 10 sec plutselig begynte den å ''fuske'' gikk lavere på tomgang plutselig døde den....... har ikke tilgang til feilsøke aparat... den får bensin det jeg har prøvd er byttet bensinpumpe sjekka dyser sjekka plugger byttet veivsensor bilen bare kinner kinner, noen som har noe flere ideer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Kamsensor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Kamsensor... hvor sitter kamsensoren? lett tilgjengelig? sier kanskje seg selv at den sitter ved kammen, men greit å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Jeg kjenne ikke din motor veldig godt. Har stort sett drevet med seksere. Mulig jeg tar feil og det ikke er på din. Kommer sikkert svar fra noen med mer kunnskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Jeg kjenne ikke din motor veldig godt. Har stort sett drevet med seksere. Mulig jeg tar feil og det ikke er på din. Kommer sikkert svar fra noen med mer kunnskap Hvis du stort sett har drevet med seksere så burde du jo ha kunnskap med mi og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 m50b25 har som kjent 6 rette Tipper også kamsensor. Men du burde ta diagnose, kommer frem der hva det er for noe. Kan også være en defekt coil eller 2. Du kommer til kamsensoren ved å plukke av toppen på oljefilterhuset, veivhusventilasjonsslangen og vanos-solenoiden. Kan være litt knotete å komme til el.pluggen under innsuget. Se her: Skal til med samme jobb selv, på M52TÜB25. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Jeg så på brukeren din, ikke trådoverskrift. Litt trøtt tenker jeg. Da har du nok svaret der. Enkel sak å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Kan jeg ta kamsensor fra en m50b20? samme gjelder veivsensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Sjekk delenr på gs f. Eks så får du raskt svar om det er samme sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Disse motorene skal vel starte uten kamsensor? Er vel Veivsensor da eventuelt, såvidt jeg vet så kan du kjøre disse med kun veivsensor, den bruker da bare lenger tid på å starte? Uansett, diagnose er din venn. Jeg regner med du har sjekket at det faktisk kommer bensin fram til fuelrailen, og at det ikke er bensinfilteret ditt som er dønn tett ? EDIT: Og at du har koplet tur/retur riktig på bensinpumpa er jo kjekt å forsikre seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå