Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
er nok min gamle bil dette ja:) eneste jeg gjorde med bilen egentlig var og kjøre den på eu kontroll og montere nytt 80/45mm senkesett med nye dempere til de fjørene og så kjørte jeg hele vinteren med den. jeg lada vell 1,6bar els på den og det funka fint det. på eu så prika de ikke på rust annet enn på vangene framme og den sveisa jeg før jeg solgte den. litt kjedlig og høre igjen etterpå at den er opprusta da men håper du får fiksa det:) var en god bil så lenge jeg hadde den hvertfall:)

mvh

Dempertårnet v foran er totalt opprustet. innerskjermen er rustet helt ned til kanalen :P

demperene på den har vel sett bedre dager :P

Fikk bilen såpass billig att jeg ikke tar disse feilene så tungt :)

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
er nok min gamle bil dette ja:) eneste jeg gjorde med bilen egentlig var og kjøre den på eu kontroll og montere nytt 80/45mm senkesett med nye dempere til de fjørene og så kjørte jeg hele vinteren med den. jeg lada vell 1,6bar els på den og det funka fint det. på eu så prika de ikke på rust annet enn på vangene framme og den sveisa jeg før jeg solgte den. litt kjedlig og høre igjen etterpå at den er opprusta da men håper du får fiksa det:) var en god bil så lenge jeg hadde den hvertfall:)

mvh

Hvilke fjærer og demper?e og hvor kjøpte du de? trenger senk til min td serru ;)

Skrevet

mvh

Dempertårnet v foran er totalt opprustet. innerskjermen er rustet helt ned til kanalen :P

demperene på den har vel sett bedre dager :P

Fikk bilen såpass billig att jeg ikke tar disse feilene så tungt :)

såpass ja..

demperne er fra november i fjor els. men de var sykt myke når jeg monterte de og da. er mer som en båt egentlig. det var den hele tiden jeg hadde den med det sette der hvertfall.

mvh

Hvilke fjærer og demper?e og hvor kjøpte du de? trenger senk til min td serru ;)

ebay. kaw mener jeg det var.

Skrevet

Skal til kristiansund en tur torsdagen, og blir der hele helga, så viss noen av dere e28 folk i kristiansund har deler liggende som kan være til salgs så er jeg interisert i å se hva dere har :) Trenger div :)

Skrevet

Mangler shadowline lister til framskjermer, og alle dørene bortsett fra høyre bakdør. Så viss noen har som de kan selge så skrik ut!! :)

Skrevet

Er det så mye galt med motoren? Eller er det mer en overhaling generelt? Må huske å planslipe skikkelig da, ekstremt viktig på m21.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...