Gå til innhold

Trenger motor!


Valset
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har en grom m20b25 eller m50b25 vanos å selge? Er spesielt ute etter havarert 2.5l vanos som eg kan flyttebover ledninger å sensorer på motoren eg har ståande, visst ingrn har kan eg være intressert i en suge trimma m20b25:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har et par alternativer for deg.

Har en bunndel med 158.000 km fra M50 B25 vanos og topp fra en M52b25. Har og en 2.8 veiv, slik at det er mulig å få en M50B28 motor med betydelig mer bunndrag og hk ut av motoren. Den motoren vil koste 6.000 kr + frakt og du må sette den i sammen selv.

Jeg har to stk M52B28 motorer. Skal beholde den ene selv. Den ene er kjørt 230.000 km. Den andre 285.000 km. Det er mulig å bytte over ledningsnett og sensorer pluss andre ytre deler fra din M50B25 vanos og montere på en M52B28 motor. Da får du en lett og sprek motor som passer meget bra i en E30. Hvis dette skulle være aktuelt, så vil det være billigst å kjøpe en motor ribbet for ytre deler, siden du kan bruke alt fra din defekte motor.

Da blir motoren levert som en råmotor med bunndel, blokk og topp. Motoren med 285.000 km vil koste 7.000 kr og den med 230.000 km vil koste 9.000 kr. Da slipper du å tenke over EWS problemer og motoren vil se omtrent lik ut som din M50B25 motor.

Frakt kommer i tillegg. Kan kanskje skaffe rimelig frakt til Ålesund.

Jeg bor i Stavanger hvis du har bekjente som bor i nærheten og som kan hente motoren.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...