RF91 Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Ja, jeg sitter dønn fast nå. Har putta en non vanos M50B25 i E30'en og har prøvd å fulgt guiden her på forumet som best jeg kan. Likevel har jeg på en eller annen måte greid å stappe øya opp i rassn når alt skulle kobles isammen, og dermed starter ikke bilen. Det som derimot skjer er at motoren gjør en pitteliten innsats for å snu seg en runde, men det blir bare med innsatsen. Kun et lite rykk liksom Det som skjer videre er at en liten brun og oransj ledning begynner å smelte. Er vel litt long shot, men er det noen som har peiling på hva som kan være galt? Her er den brente ledningen. Den går inn i ei klemme sammen med ledninger av samme farge som går bort på jord. Kommer et sted fra under innsuget Slik såg den ut. Bare litt tynnere Mvh Rune Følid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Og forresten; Er tenkt til å kjøpe slike M3-avdekning som koed selger for å få det til å se litt ryddigere ut. Er det bare å røske vekk all den plasten som ledningene ligger i nå? Motor kommer fra en E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Iogmed at den begynner å smelte. Så er det nok en kortslutning. Og da vil jeg anta at den brune/oransje IKKE skal gå til jord. Men mere enn det, kan jeg nok ikke svare deg på! Men lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Tenkte tanken, men de andre ledningene som den treffer på i klemma greier seg jo fint? Kan hende det er fordi den er den tynneste at den smelter.... Skal sjekke i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå