Gå til innhold

Bmw E 21 Gruppe 5.


wirgen
 Share

Anbefalte innlegg

det er teknisk der og en del trening på banen, så en kan få vognlisens på bilen også tror jeg det teori på førerlisens.Men jeg fikk greie på i går at det skal være trening og et løp + vognlisens på rudskogen ca 20 eller 21 april det er første gang, så viss jeg får bilen ferdig med innkorta tannstag og justert til da , så er det stor fare for at jeg skal på rudskogen først , he he . gleder meg som en unge .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja vi har kjørt litt med bilen og den lover veldig bra, skal bremse motoren snart først med to stk. 45 webere og så prøver vi med to stk. 48 webere for å se om vi kan dra noen få hk. til.det skal være over 200hk i den på 800kg vekt på bilen men eksagt hvor mye over er litt uvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja nå er det snart påske , og etter påske så hjelper det og går mot våren , jeg gleder meg som en unge nå , fikk høre at det skal være trening på vålerbanen den 06.04.2013 men jeg lurer på om de har teknisk der også så jeg kan få vognlisens på bilen der, det hadde vært topp.Jeg får ta en telefon opp til vålerbanen på mandag og høre med de......he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

hei hei nå er jeg her igjen, etter mye styr. Har tenkt å stille opp på E30 treffet i våler 24-25 August viss de kan ha med lisensierte biler der ? Har snakket med de men det gjenstår godkjening fra de , jeg er jo medlem hos de eller er det bare for de som har skilter på bilen sin? hmmmm får håpe det er for alle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kunne jeg tenkt å sett live gitt!! Er litt strengt det med lisensbiler tror jeg,arrangør må vel være tilknyttet NBF eller NMK om jeg har forstått det rett.

Fått testa den noe på bane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...