wirgen Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 mg]g]http://images.bimmers.no/files/bcnvv5jkxozna9by0lez.jpgg].jpg Jeg og min bror fikk tak i en kolisjonsskadet e21 i fjord sommer som vi gjorde litt med.http://images.bimmers.no/files/tqzsivzbjt900f79b9gp.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Tøft, hva slags motor etc blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Moro! Mer info om motor, understell osv? Rundetidsbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Rått!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Ai ai ai, dette var hårete Lekre felger, men de blir nesten litt små i de store hjulhusene. Hvilken størrelse/bredde snakker vi her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirgen Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Moro! Mer info om motor, understell osv? Rundetidsbil? En god gammel dags m10 motor , med høyt turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirgen Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Ai ai ai, dette var hårete Lekre felger, men de blir nesten litt små i de store hjulhusene. Hvilken størrelse/bredde snakker vi her? ja de er tre delt bbs felger med magnesium senter, 15" 285 bak og 225 foran, men dekkene kommer mer ut nå pga. spacere så vi får bolter ut og det bygger en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirgen Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Moro! Mer info om motor, understell osv? Rundetidsbil? det blir en m10 motor som er hissig på turtall , men det blir en lester owen motor senere som han tar ut 230 sinna hp.bilen veier ca 750- 800kg......understell er orginalt med heftige dempere og byttet alle foringer til dreid pomm så den blir mest mulig stiv.også laget camber justering på bakstilling sånn at vi får bakhjula rett ned på asfalten,kjøpt bmw motorsport diff 75% sperre som de brukte den gangen + fått tak i m3 getrag kortstega kasse.....++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Tøff sak dere har snekret sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 tøft prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 FET! Felgene skulle vært 5" breiere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Heftig! Følger med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå