Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker for hyggelige tilbake meldinger :) GS det står på når vi får startet på bilen da Claus venter på deler til E36en sin fra dem :( når den er klar skal vi starte med og få den kjørbar igjen så vi får brukt den litt før den skal totalrestureres i vinter :)

denne er klin lik bilen min før jeg begynte på den!=) følger med her. lykke til=)

har lest mye i tråden din, får en bil du har! :) hva heter fargen du har?

Skrevet

Jøss, enda en E21 tråd! Det er morro, gleder meg til å følge med på denne.. Kanskje våre tråder kan gå parallellt i vinter ;)

Skrevet
Følger med her! Kanskje jeg får et boost av energi til å starte på min egen snart og! ;)

Får håpe det, vi er i vertfall veldig gira på og få kommet i gang med denne nå :)

Jeg har strøkne forseter i den fargen liggendes...;) følger med her også ja!

det kunne vert interesangt :) gir deg tilbake meld når vi finner ut litt mer hva som er planen jeg. sett bilen din ett par ganger på treff, nydelig den :)

Jøss, enda en E21 tråd! Det er morro, gleder meg til å følge med på denne.. Kanskje våre tråder kan gå parallellt i vinter ;)

hyggelig og høre :) ja vi skal i vertfall prøve å få denne ferdig til våren, om alt går etter planen med tanke på penger og hvor mye rust jobb vi finner :) samt at vi begge har hver våre egene prosjekter som også koster penger. men skal vel altids klare og få til noe :)

Skrevet

Herlig cruisebil dette om dere fullfører planene :) Trenger ikke så stor motor til det formålet heller :wink:

Blir originalfargen beholdt eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...