e30 tic Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 morro med e21 prosjekt tråder. kjør på med bilder og info
carlhaakon Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Senkesett samt mye deler kommer i løpet av august
Jørgen-A Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 denne er klin lik bilen min før jeg begynte på den!=) følger med her. lykke til=)
carlhaakon Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Takker for hyggelige tilbake meldinger GS det står på når vi får startet på bilen da Claus venter på deler til E36en sin fra dem når den er klar skal vi starte med og få den kjørbar igjen så vi får brukt den litt før den skal totalrestureres i vinter denne er klin lik bilen min før jeg begynte på den!=) følger med her. lykke til=) har lest mye i tråden din, får en bil du har! hva heter fargen du har?
Larsinnj Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Følger med her! Kanskje jeg får et boost av energi til å starte på min egen snart og!
Jås Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Jeg har strøkne forseter i den fargen liggendes... følger med her også ja!
Pedi Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Jøss, enda en E21 tråd! Det er morro, gleder meg til å følge med på denne.. Kanskje våre tråder kan gå parallellt i vinter
carlhaakon Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Følger med her! Kanskje jeg får et boost av energi til å starte på min egen snart og! Får håpe det, vi er i vertfall veldig gira på og få kommet i gang med denne nå Jeg har strøkne forseter i den fargen liggendes... følger med her også ja! det kunne vert interesangt gir deg tilbake meld når vi finner ut litt mer hva som er planen jeg. sett bilen din ett par ganger på treff, nydelig den Jøss, enda en E21 tråd! Det er morro, gleder meg til å følge med på denne.. Kanskje våre tråder kan gå parallellt i vinter hyggelig og høre ja vi skal i vertfall prøve å få denne ferdig til våren, om alt går etter planen med tanke på penger og hvor mye rust jobb vi finner samt at vi begge har hver våre egene prosjekter som også koster penger. men skal vel altids klare og få til noe
635csi Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Herlig cruisebil dette om dere fullfører planene Trenger ikke så stor motor til det formålet heller Blir originalfargen beholdt eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå