haakon85 Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Det ruster jo i filler!! Kan ikke bruke sånt dritt på en bil som skal vare litt.. +1 Har erfart dette på gamle volvoen min. Hadde bakre lyddemper fra biltema og der løsnet samtlige festearmer fra lyddemperen p.g.a rust etter knappe 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 nå er biltema helt ut av tanke. jeg får ta en titt hos vangbo. Du får ikke i nærheten av den samme lyden uansett:) Da er det ikke noe vits å bruke 5-6 lapper på eisenmann hvis lyden ikke er det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Det ruster jo i filler!! Kan ikke bruke sånt dritt på en bil som skal vare litt.. Har kjørt med biltema rør siden bynnelsen av vinteren og til nå. Ser ikke en eneste rustflekk og det har vært borti sny og vann! Men det jeg mente med rørene der er at dem er lette i forhold til andre rør jeg har vært borti, og dem koster ikke mye heller. Men for all del, rustfritt og slikt er jo bedre, men var bare et alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Var derfor jeg foreslo brukt er en viss sammenheng mellom kvalitet og pris også, får simons i svartstål, holder ikke lenge men er billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 noen som har hørt på GS sin potte/anleg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Det spiller veldig lite rolle med en turbomotor uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå