Thomas-320 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Heisann, for et år siden kjøpte jeg min første bmw. Valget landet på en 320d. Det er 6 trinns kasse, ryggesensor, sportsratt og sportseter. Meget fornøyd med bilen, planene som var med bilen er vel egentlig gjort. kanskje noen små inngrep med tiden, men vi får se hva som skjer =) planene med bilen er: [X]Senk 50/40 [X] Felger 18" GS Monza [X] Andre nyrer [X] Skifta blinklys foran. Gammle var sprekt å stygge [X] Skifta blinklys på framskjermer (matte, stygge) [X] Børstastålringer rundt instrumenter [X] Lakkere opp litt div deler. Dører, skjermer, panser, bakfanger, sideskjørt og bakskjerm [X]-Tech Fanger [] Foliere taket (kanskje) [] Spacere Vehicle information VIN long WBAAP71000PP04551 Type code AP71 Type 320D (EUR) Dev. series E46 (3FL) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M47DO1 Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox MECH Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. date 2003-10-02 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 279 LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 45 302 ALARM SYSTEM 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 386 ROOF RAIL 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 550 ON-BOARD COMPUTER 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 650 CD PLAYER 661 RADIO BMW BUSINESS 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 915 NO OUTER SKIN PROTECTION 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY 972 COMFORT PACKAGE Series options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Har ikke fått over så mange bilder av bilen enda, men det kommer =) Her er et fra da jeg kjøpte den ifjor: Her er ett par fra nåtid: Her er ett bilde med sorte nyrer Kom gjerne med noen små forslag =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Få ut noe bilder av felger osv.. Ser ut som du kunne hatt noe spacere, evt bredere felger, og et hakk større;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Få ut noe bilder av felger osv.. Ser ut som du kunne hatt noe spacere, evt bredere felger, og et hakk større;) det blir ikke noe mer enn 18" felger ! utseende messig er det jo finere, men 18" forblir =) spacere kunne jeg nok hatt ja, kanskje det kommer etterhvert =) men må få tatt firehjulskontroll å litt andre ting først =) men det er ikke så mye som skal til bak der, før jeg er i kant med hjulbuen. så kan ikke blir rare spacinga =) Noen som vet om man får justert noe på camberen på hjula bak ? har litt camber bak, og det sliter jo en del ! Noen sier de klarer å få det i 0 uten camber stag , andre med ! så hva er deres erfaringer ? Kommer litt flere bilder av felger og diverse etterhvert Et litt så som så bilde tatt i sammeslengen som det andre: Så kom endelig dekslene foran fra lakkering =) så får håpe at de får være i fred denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 utrolig kjedelig med motorfeilene du fikk - hadde grini i 2 uker om dette var meg. Fin senk du har på bilen, er det noen problemer i forhold til det? Ferger, dumper og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 utrolig kjedelig med motorfeilene du fikk - hadde grini i 2 uker om dette var meg. Fin senk du har på bilen, er det noen problemer i forhold til det? Ferger, dumper og sånt? Takk takk:) for å si det sånn. Turen på vanligvis 2 timer enten på 9timer. Med BMW suland og vente på Falken i4 timer ( noe jeg ALDRI RINGER IGJEN) Null subbing på 40/40 senken å 8'5" m 225 dekk hvertfall. Noe av grunnen til at jeg ikke valgte bredere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Liten showoff tråd signert Thomas, det liker vi Men Thomas, NEED MORE LOW, og mindre camber er tullball, ta til fornuft, dekk har du råd til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Liten showoff tråd signert Thomas, det liker vi Men Thomas, NEED MORE LOW, og mindre camber er tullball, ta til fornuft, dekk har du råd til Noe mer ned skjer ikke ;p subber når jeg rygger ut foran nå så. Har litt mongo innkjøring med bakke ;p så hvis kommunen kaster på noe asfalt å dritt skal det vurderes:) pr dags dato har 2 stk satt fast i dumpene her ;p regnet fucker veien helt ;p skal sies at de var lave men 40 mm er bedre enn ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Liten showoff tråd signert Thomas, det liker vi Men Thomas, NEED MORE LOW, og mindre camber er tullball, ta til fornuft, dekk har du råd til Noe mer ned skjer ikke ;p subber når jeg rygger ut foran nå så. Har litt mongo innkjøring med bakke ;p så hvis kommunen kaster på noe asfalt å dritt skal det vurderes:) pr dags dato har 2 stk satt fast i dumpene her ;p regnet fucker veien helt ;p skal sies at de var lave men 40 mm er bedre enn ikke noe Alt er strengt tatt bedre enn ikke noe, men da krysser vi fingrene for asfalt utenfor hos deg, slik at vi får sett denne lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Liten showoff tråd signert Thomas, det liker vi Men Thomas, NEED MORE LOW, og mindre camber er tullball, ta til fornuft, dekk har du råd til Noe mer ned skjer ikke ;p subber når jeg rygger ut foran nå så. Har litt mongo innkjøring med bakke ;p så hvis kommunen kaster på noe asfalt å dritt skal det vurderes:) pr dags dato har 2 stk satt fast i dumpene her ;p regnet fucker veien helt ;p skal sies at de var lave men 40 mm er bedre enn ikke noe Alt er strengt tatt bedre enn ikke noe, men da krysser vi fingrene for asfalt utenfor hos deg, slik at vi får sett denne lavere Den krigen har forgått lenger enn min tid her ute =) så tja. skjer vel ikke i e46 sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Fin bil du har Thomas, kjipt med de feila du fikk når det er den første Bmwen din! Men sånt kan skje. Pøs på med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Fin bil du har Thomas, kjipt med de feila du fikk når det er den første Bmwen din! Men sånt kan skje. Pøs på med bilder. Takk Christian:D må få tatt litt flere bilder ja:) kan jo ta photoshooten i garasjen din hehe Da blir det jo automatisk gromme bilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Pen og ryddig bil du har Thomas, noe mørkere nyrer hadde kanskje kledd bilen ja. Du må ta noen interiør bilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Pen og ryddig bil du har Thomas, noe mørkere nyrer hadde kanskje kledd bilen ja. Du må ta noen interiør bilder også. Får vel få ut fingeren å ta et par bilder snart =P er små keen på sorte eller karbon =P kommer litt ann på hva som skjer med taket =P hehe.. blir det karbon folie på taket, blir det vel karbon nyrer, blir det svart tak ( eller ikke folie) blir det sorte nyrer =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Ser fin ut denne, men som de andre sier så må du få ut fler bilder Og min stemme går til svart tak/nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Ser fin ut denne, men som de andre sier så må du få ut fler bilder Og min stemme går til svart tak/nyrer Notert =) tror det blir det "cleaneste" =) ja, iløpet av helga skal jeg ha ordna bilder =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå