lasseln Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Carbon?! Fysjameg! Gå for blank svart, definitivt det cleaneste/peneste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Ja Thomas? Hvor er bildene? Du ligger ca. 1 år på etterskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Ja, ligger vel på etterskudd. Men har ikke skjedd store greiene heller. Har vel kun plastidipet nyrene, for å se om det falt i smak. Noe det helt klart gjorde. Så planen videre nå er vel litt smålakk på bilen, å rett å slett bruke den som den er:-) Så liten polerings økt, og vi er i mål, men vil helst få lakkert det som må tas:-) Her er ett bilde med sorte nyrer Hehe, ett "rullebilde" jeg tok i farta for å teste kamera på telefonen ( har ikke mange bildene, så bruke det man har Ett innvendig bilde jeg hadde ligenes Nyeste update nå er vel børstastål ringer rundt instrumentene Sent from my GT-RallyTab using Tapatalk 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Små detaljer gjør mye. Ble flott med instrumentringer og sorte nyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Små detaljer gjør mye. Ble flott med instrumentringer og sorte nyrer! Takk for det ) litt er helt klart bedre enn ikke noe:) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Møkkete å fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Da begynner bilen og nærme seg klar for litt små lakkering av, panser, 2 dører, bakluke, kanalen, og bakfanger. Bilen har med tiden fått sine småskader, som steinsprut. Dette er jo ikke til og unngå. dørene har et par små bobler, ganske så små. Men det er jo bare å ta det får det eskalerer;) Inni bagasjeluka er vel den styggeste ( inni, like ved der vinduet er) så dette er det da bare å kvitte seg med Fant jo også ut at siden jeg skal lakkere panseret er det greit med nye nyrer, siden de gammle ikke vil av hele. så dette bestilte jeg igår;) Så framover ser jeg vel egentlig for meg en liten shine av bilen, etter den har kommet ut av lakkboksen, og den kan absolutt trenge en shine inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Fant jo også ut at siden jeg skal lakkere panseret er det greit med nye nyrer, siden de gammle ikke vil av hele. så dette bestilte jeg igår;) Hvem bestilte sa du? Blir spennende å se hvordan resultatet blir etter lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Fant jo også ut at siden jeg skal lakkere panseret er det greit med nye nyrer, siden de gammle ikke vil av hele. så dette bestilte jeg igår;) Hvem bestilte sa du? Blir spennende å se hvordan resultatet blir etter lakk Hehe, det er fare for at det er deg takk Lasse <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Da er nyrene i hus for lenge siden, og bilen er satt til lakkering =) Det blir lakkering av. Panser, 3 dører, bakskjerm, bakfanger og et kanalskjørt. Da dette hadde noe små rustblemmer på hver av seg, evt riper Så tok inngrepet tidlig. ( pansret hadde kun steinsprut) Og jeg fikk dette veldig rimelig. Bursdagsgave av en kompis =P Men så kommer det store spørsmålet, som man aldri for stilt nok ganger, sitter her og har litt lyst på M-tech2 fanger, men igjen så er det jo snart flertall av E46 med m-Tech. (Det av den grunn at det er jo ganske flott å se en bil med m-Tech) Så da kommer det, skal jeg beholde orginalfangeren, og heller skille meg ut der ? Eller gå for m-Tech fanger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Mtec helt klart ! Disse facelift orgfangera syntes jeg er skikkelig stusslige ! Ødelegger en ellers fin bil. Så få for mtec 2 du ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Sitter å lurer på det samme, men lurer på å kjøpe fra parts24.no... Bra pris, abs plast og angrerett og passgaranti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Etter jeg snakket med deg iste så har jeg tenkt litt. M-tech faclift er egentlig jævlig rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Det skal vel sies at m-plast ble bestilt rett etter jeg skrev innlegget:-) Så det blir morro å få lakkert den, og montert:-) Får evt selge den hvis det ikke passer helt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Her er da noen bilder fra lakkeren, han glemte jo en del bilder. Men slenger ut de jeg har;) Lakkereren spanderte også på bilen nytt bmw emblem på pansret, noe verken jeg eller bilen er noe særlig lei oss for. Det andre var utrolig.. godt brukt. Ellers venter jeg spent på noe pakker i posten. Så får vi ser hva fremtiden bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå