Gå til innhold

Thomas-e46 touring M-tech fanger montert 03/08 S.3

Anbefalte innlegg

• 9 months later...
  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Ja, ligger vel på etterskudd. Men har ikke skjedd store greiene heller.

Har vel kun plastidipet nyrene, for å se om det falt i smak. Noe det helt klart gjorde.

Så planen videre nå er vel litt smålakk på bilen, å rett å slett bruke den som den er:-)

Så liten polerings økt, og vi er i mål, men vil helst få lakkert det som må tas:-)

Her er ett bilde med sorte nyrer

puvebema.jpg

Hehe, ett "rullebilde" jeg tok i farta for å teste kamera på telefonen ( har ikke mange bildene, så bruke det man har :-)

avy2aryq.jpg

Ett innvendig bilde jeg hadde ligenes

je2a2use.jpg

Nyeste update nå er vel børstastål ringer rundt instrumentene

uqy3y3a6.jpg

Sent from my GT-RallyTab using Tapatalk 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da begynner bilen og nærme seg klar for litt små lakkering av, panser, 2 dører, bakluke, kanalen, og bakfanger.

Bilen har med tiden fått sine småskader, som steinsprut. Dette er jo ikke til og unngå. dørene har et par små bobler, ganske så små. Men det er jo bare å ta det får det eskalerer;) Inni bagasjeluka er vel den styggeste ( inni, like ved der vinduet er) så dette er det da bare å kvitte seg med :)

Fant jo også ut at siden jeg skal lakkere panseret er det greit med nye nyrer, siden de gammle ikke vil av hele. så dette bestilte jeg igår;)

Så framover ser jeg vel egentlig for meg en liten shine av bilen, etter den har kommet ut av lakkboksen, og den kan absolutt trenge en shine inni. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant jo også ut at siden jeg skal lakkere panseret er det greit med nye nyrer, siden de gammle ikke vil av hele. så dette bestilte jeg igår;)

Hvem bestilte sa du? :P

Blir spennende å se hvordan resultatet blir etter lakk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bestilte sa du? :P

Blir spennende å se hvordan resultatet blir etter lakk :D

Hehe, det er fare for at det er deg :-P takk Lasse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da er nyrene i hus for lenge siden, og bilen er satt til lakkering =) Det blir lakkering av. Panser, 3 dører, bakskjerm, bakfanger og et kanalskjørt. Da dette hadde noe små rustblemmer på hver av seg, evt riper Så tok inngrepet tidlig. ( pansret hadde kun steinsprut) Og jeg fikk dette veldig rimelig. Bursdagsgave av en kompis =P

Men så kommer det store spørsmålet, som man aldri for stilt nok ganger, sitter her og har litt lyst på M-tech2 fanger, men igjen så er det jo snart flertall av E46 med m-Tech. (Det av den grunn at det er jo ganske flott å se en bil med m-Tech)

Så da kommer det, skal jeg beholde orginalfangeren, og heller skille meg ut der ? Eller gå for m-Tech fanger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er da noen bilder fra lakkeren, han glemte jo en del bilder. Men slenger ut de jeg har;)

xha2qhx1ndyhjbyttnkg.jpeg

r1t43lhficb6g7zbtryn.jpeg

3tjv6jb1n3vsbd6vdw9m.jpeg

4py272k28zw2fl3cpzr6.jpeg

6uks8w588lx0htzciozb.jpeg

2e52koaox5av0u437lno.jpeg

Lakkereren spanderte også på bilen nytt bmw emblem på pansret, noe verken jeg eller bilen er noe særlig lei oss for. Det andre var utrolig.. godt brukt.

Ellers venter jeg spent på noe pakker i posten. Så får vi ser hva fremtiden bringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...