Gå til innhold

Er m20 toppen min sveisa? Bilde


Lex-Talionis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har pianotråd i blokka mi nå, men vurderer å klaske på copperring pakning. Men kan jeg bruke den pakningen når jeg har spor i blokka?

Uten å drive med locktite og skit.

Har søkt litt, og lest at man bare kan plukke ut ringene og bruke copperring pga ringene i copperring legger seg utenfor o-ring sporene i blokka.

Men er det noen som kan bekrefte dette med 100% sikkerhet?

Mvh Espen

kompis gjorde dette, han blåste toppakning litt senere.. men tror det var av andre grunner :P

så det funker ganske bra helt til du lader 2 bar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt at det går da eg monterte copperringer på min så var det ikke mye klaring. Og ringene har kunn skjer kant mot topp og er flate i bunn så eg vill si det ikke går .. men hvorfor bytte fra piano tråd ??

Okey. Det holdt ikke tett med pianotråd. Blåste ut på 1,3. Men vet jo ikke hvorfor da! Kjedelig å legge på ny org pakning så skjer det samme igjen. Kjenner uflaksa mi :P

Skal iallefall sjekk oppstikket og dysene før jeg evt legger på ny org pakning.

Noe mer jeg bør sjekke? Toppen er plana igjen iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge PPF skal det gå grei.

Men om det er en motor det kan bli problemer så ser jeg for meg at det kan være M20 siden toppen er kjent for å flukte ekstra mye i forhold til DOHC.

http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =6&t=63121

Om pakningen blåser på 1.3 så er det noe feil med o-ring innstallasjonen. Jeg forutsetter også at toppen din er sveist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...