Gå til innhold

UUC Motorwerks Jævlig treige ?


Bliza
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bestillte meg div deler fra UUC Motorwerks i usa den 15.6 og enda har de ikke sendt noe av det jeg har bestillt og betalt for, synes det er litt dårlig når det faktisk er deler for over 10tusen!.

også ringte jeg og purret på og spurte hvorfor de ikke har sent noe av det så fikk jeg svar på at det var fordi vannpumpa ikke hadde blitt "laget ferdig" . så jeg sa jeg at de værtfall kunne sende clutchen og svinghjulet fordi det hastet mest, joda det var greit det sa de. 2 dager etterpå så får svinghjulet og clutchen statusen "Backordered" hva enn det betyr.

det værste er at det ikke går ant å sende de en mail engang, fordi de har faktisk ikke noe mail adresse det går ant å sende til. så jeg måtte ringe de, og da tok det 20minutter til de hadde tid å svare meg. det er jo ganske kjipt når man faktisk ringer til usa.

er det flere som har opplevd de slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

nå har uuc faktisk sendt delene mine. men den vannpumpa kunne jeg bare glemme!. den hadde ikke kommet i produksjon engang enda #-o .

men makan til drit dårlig service, jeg skal værtfall aldri mer handle der vis jeg trenger noe ganske akutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt deler for 10000 hos TM og dette sendte de feil, til en annen norsk kunde med samme navn, men mange mil nordafor min postkasse..

Klagde og fikk igjen på frakten, ok.

Men bestilte på nytt via mail til samme mannen jeg klagde til, og hadde med kopi av tidligere samtale. Men igjen sender til til kunden med samme navn, langt nord for min postkasse!

Mulig det var uflaks, men kjøper heller ting på Biltema neste gang!

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt deler for 10000 hos TM og dette sendte de feil, til en annen norsk kunde med samme navn, men mange mil nordafor min postkasse..

Klagde og fikk igjen på frakten, ok.

Men bestilte på nytt via mail til samme mannen jeg klagde til, og hadde med kopi av tidligere samtale. Men igjen sender til til kunden med samme navn, langt nord for min postkasse!

Mulig det var uflaks, men kjøper heller ting på Biltema neste gang!

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

hmm jeg har aldri hatt noen problemer med turner motorsport!, det eneste jeg har fått er super service og dritrask leveringstid! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...