montrealblue Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 hei abs fungerer ikke (varsellampe lyser) automester har tatt diagnose, og kom frem til sensorfeil h side fremme. sensoren er byttet, men det ble ikke noe forskjell. så nå lurer jeg på hvordan man måler sensorne. har prøvd å plugge ut sensorne, koblet di til måleinstrument og snurret på hjulet. men får ikke noe signal. må sensorne være koblet til bilen(kontakten) for å få spenning der?
Otis Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Det er vel defekt ABS modul, meget vanlig på pre-facelift. Har du målt ohm på sensorene?
AlpinaV8 Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 heiabs fungerer ikke (varsellampe lyser) automester har tatt diagnose, og kom frem til sensorfeil h side fremme. sensoren er byttet, men det ble ikke noe forskjell. så nå lurer jeg på hvordan man måler sensorne. har prøvd å plugge ut sensorne, koblet di til måleinstrument og snurret på hjulet. men får ikke noe signal. må sensorne være koblet til bilen(kontakten) for å få spenning der? Ta en titt på denne.... http://www.bimmerfest.com/forums/showpo ... stcount=48
montrealblue Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Funker speedometeret ditt? speedometeret fungerer...
montrealblue Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Det er vel defekt ABS modul, meget vanlig på pre-facelift.Har du målt ohm på sensorene? sensorne fremme har 933 og 1050 ohm
montrealblue Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 heiabs fungerer ikke (varsellampe lyser) automester har tatt diagnose, og kom frem til sensorfeil h side fremme. sensoren er byttet, men det ble ikke noe forskjell. så nå lurer jeg på hvordan man måler sensorne. har prøvd å plugge ut sensorne, koblet di til måleinstrument og snurret på hjulet. men får ikke noe signal. må sensorne være koblet til bilen(kontakten) for å få spenning der? Ta en titt på denne.... http://www.bimmerfest.com/forums/showpo ... stcount=48 her var det en del å sette seg inn i:) takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå