Jump to content

e61 vindu lister venstre side - løse?

johnkanon
 Share

Recommended Posts

oppdatert!

har bestillt ny list, skal få den på fredag.

Sjekket med Bavaria Økern (veldig god service forresten) listen skal bare være klipset på plass.

Bare usikker på hva slags verktøy jeg skal bruke for å få av lsiten, uten å ødlegge noe.

eneste teknisk bilde jeg har;ciqjkt7abf6gz1hrcuxw.gif

Har og en som er på tur av. Tror tidligere eier har hatt bilen på bmw og utført noe lakkering på den døra. Sikkert hatt av lista og deretter gjort en dårlig jobb med montering.

Den lista er bare trykket ned fra oversiden på dørpanelet. For å ta den av er det bare å vippe den opp i bakkant. Legg en fille på selve dørpanelet (selvsagt vasket bilen på forhånd) og vipp den opp med en sparkelspade, stort flatjern e.l. Ny list trykkes ned fra oversiden over den kanten på dørpanelet.

ok, da fikk jeg hentet listen eller "Avtåckning" som det heter, kom helt fra Sverige - (672.- kostet det)

Fikk tatt av den gamle lista - veldig forsikitg og den var "litt" skjev for å si det mildt.

(å ja, de ligger rett ved siden av hverandre, gamle øverst)

znunvoqpw2rq9psxnxgo.jpg

Var vanskelig å ta av lista, så ut som noen hadde brukt lim for å feste den gamle listen.

Den nye listen var mye mer trangere å få på, ble hvertfall fornøyd med resultatet.

x277cz62srzyssv8phtq.jpg