Gå til innhold

SLETT!!


kimtuurbo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er det svarte skinn interiøret? Hvor står det stor kjøre comp? Hvor står det nylakkert i 2011? Den har ikke alpina speil, bare dem koster 7000kr. Blå er heller ikke like pent som svart på bmw e36. Min er orginalt svart, som bare er lakkert opp igjen for og få den strøken.

Hadde du bydd 70k for min, så hadde jeg skjønt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det svarte skinn interiøret? Hvor står det stor kjøre comp? Hvor står det nylakkert i 2011? Den har ikke alpina speil, bare dem koster 7000kr. Blå er heller ikke like pent som svart på bmw e36. Min er orginalt svart, som bare er lakkert opp igjen for og få den strøken.

Hadde du bydd 70k for min, så hadde jeg skjønt det :)

Hvordan farge bilen har, har ingenting med pris å gjøre.

Du ga ikke 70k for den der :P det gir ikke jeg heller. gir 60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle ha 70 for den. Og jeg bytta den mot en bil jeg hadde :) Og hva jeg ga er egentlig urelevant her, for jeg selger for hva jeg vil ;)

Men bud på 60 er notert :)

Greit ;) men hvorfor selger du så fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av private årsaker. Har ikke noe med bilen og gjøre :) Jeg digger bilen og har ikke lyst til og selge, og MÅ ikke heller.

Er bare herlig når du kjører gjennom gata og folk bare snur seg og står lenge og ser etter bilen :)

Men vi får se, men tvilsomt at jeg selger for 60. Da tror jeg at jeg beholder den selv egentlig. Men får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av private årsaker. Har ikke noe med bilen og gjøre :) Jeg digger bilen og har ikke lyst til og selge, og MÅ ikke heller.

Er bare herlig når du kjører gjennom gata og folk bare snur seg og står lenge og ser etter bilen :)

Men vi får se, men tvilsomt at jeg selger for 60. Da tror jeg at jeg beholder den selv egentlig. Men får se :)

Greit det ;) du får sende meg melding når du finner ut... tror ikke du får 70 for den der, men hvem vet? :) fin bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...