Gå til innhold

SLETT!!


kimtuurbo
 Share

Anbefalte innlegg

hinsides lav pris? haha...

bil tjener man skjeldent penger på, så jeg skjønner at FoXxy prøver seg.. å være så overlegen å tro at bilen er verdt gull er bare frastøtende for folk som skal kjøpe.. for da ser de ikke poenget med å prøve engang.. min mening værtfall, uansett.. sikkert en fin bil ;) E36 325 coupe er drømmen min azz! :D

Jeg skjønner godt at folk prøver få biler billigst mulig. Hvem ville ikke det? :)

Går for 65 nå i dag :) Syns ikke det er en dårlig pris for en orginal rimelig strøken 325 coupe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det høres absolutt ikke ut som en pris å klage på for en kjøper, nei! :)

Må bare spørre deg hva du vet om bilen siden det høres ut som du vet alt om den, og du vet nøyaktig hva den er verdt... høres ut som du hadde gitt 100 tusen for en bil som nettopp ble solgt for 55!

Har du nettopp hatt bilen er det greit.. da kan du si hva faen du vil, men du vet ikke nok til å si om kjøper burde klage på prisen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du viste hvor skeiv den bilen er bakfra til kjøperen?

Jeg har ikke fått noe beskjed om at den er skjeiv! og når jeg såg på den så så den er faen ikke skjeiv ut heller. Har du ikke annet enn tull og bullshitt og komme med så kan du se til helvette og holde kjeft!

Denne tråden er ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...