BMWE39turbo Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Skal på oljeservice med min E39, har fått prisoverslag, men usikker om eg har sagt ifra om alt som skal byttes, så legger inn listen her (på svensk) over det som skal byttes, hadde vore fint om noken seie ifra om eg har glømt noke som er vesentlig / viktig å bytte i samband med oljeservicen. Skal chippes rett etter oljeservicen. BMW MOTOROLJESERVICE INKL EXTR BMW MOTOROLJESERVICE INKL EXTR A SERVICE AW-VÄRDE FÖR VERKSTADSINTERN L ÖNEBERÄKNING ARBETE JOBB 1 1 11422247018 OLJEFILTER 1 13327787825 BRÄNSLEFILTER 6 1000 CASTROL SLX LL04 JOBB 2 VENTILATIONSENHET, DEMONTERA O CH MONTERA/BYTA ARBETE JOBB 2 1 11127791552 VENTIL MATERIAL JOBB 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Noke vesentlig som mangler? med tanke på at den skal tunes etterpå bør vel alle filtre osv vere i god stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Det er altså satt opp bytte av olje og filter, veivhusfilter og bensinfilter? Litt kryptisk skrevet. Ville bytte luftfilter og kupefilter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå