Gå til innhold

bilen jokker ell fjusker i lav fart og laft turtall e34


Therese89
 Share

Anbefalte innlegg

har og får ikke gjøre noe nå på en stund så får bare kjørt bilen.. men kjørten i dag, da var den helt fin.. andre dager er den helt jævelig!! noen som veit om en hjerne da? :o er noen som har kjørt bilen som har nevnt at det kan ligge i det elektriske.. men har null nada snøring på elektriske så:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:mrgreen:

J.... tøft å se kvinnfolk som skrur :)

Kan det være noen av kontaktene til releene sikringen i motorrommet / sikringsboksen. Sikringsboksen vet du hvor er og du behøver ikke skjønne alt for å ta ut et rele og spraye elektra-clean. Besninpumpe-releet på min gamle e30 røk langs veien og da fusket den en stund først men jeg fikk ikke kjørt dag etter dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm skal jaggu gjøre nå!! plokka av rellene av en anna bil spm sku høgges, tilfeldigvis bare:P det er ikke noe med bensin-pumpa ihvertfall.. for den går ikke dårlige i oppoverbakker som er ett sikkert tegn om det er bensin-pumpa ell filtere..

jeg er ikke ekspert, men har alltid att int for alt for motor sia jeg var liten.. og syns det er morro å skru, å liker ike å være avhengi av andre for å fikse bilen min!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bensin-pumpa tok brått kvelden i dag når jeg sku reise fra legekontore.. så bytta den, å virker som fjuskinga er gitt seg, har ikke kjørt så mye enna så skal ikke si det sikkert.. men kjøren litt mer i morra så finner jeg ut om det er gitt seg ell ikke:)

følte meg jævelig lur der jeg sto og bytta bensin-pumpa på legekontore du.. haha folk glana ikke noe spesielt hell da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du sier ifra når du har/kanskje har funnet ut noe! ;) Alt for mange som er alt for dårlige på det. Som TheEspenK sier, kult med jenter som skrur! Er ikke hver dag man ser det (bortsett fra meg da mamma skrur bilene sine selv), så skjønner godt at folk glana litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du sier ifra når du har/kanskje har funnet ut noe! ;) Alt for mange som er alt for dårlige på det. Som TheEspenK sier, kult med jenter som skrur! Er ikke hver dag man ser det (bortsett fra meg da mamma skrur bilene sine selv), så skjønner godt at folk glana litt :D

Nei sier ifra, for om det var det som var probleme å er det ett tips for andre:) Men har begge guttene mine så har ikkje fått kjørt noe å sjekka:o og vil kjøre noen dager for å være helt sikker.. den har jo hatt noen bra dager så:P er en gutte jente som har hvert med pappa sia jeg var liten å kjørt gravere, lastebiler og alt.. og har vell fått det inn i blode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...