Gå til innhold

bilen jokker ell fjusker i lav fart og laft turtall e34


Therese89
 Share

Anbefalte innlegg

hei. har en e34 520 touring 94mod. Noen som har erfaring på hva detta kan være? bilen fjusker(ikke motor ell turtall) i lav fart og lavere turtall.. når jeg gir på og har litt turtall så fjuskern ikke nesten.. har bytta luftmengdemålern, luftbelgen, toppdekselpakninga nylig uten noe hjelp. lagere i girkassa er gåent, men kan det gi sånn utslag?

Mvh Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva mener du med: bilen fjusker(ikke motor ell turtall)? Hvis ikke det er motoren som fusker må det jo være noe alvorlig galt med drivverket ditt, enten girkasse, dekk, hjullager o.a.

Men for meg høres det ut som du trenger seks nye coiler og at det faktisk er motoren som fusker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forrige E34 M50b25 sluttet med denne fjuskingen/hoppingen/ristingen på lave turtall etter bytte av lambdasonde. Den ble til slutt så ille at den kvelte seg når jeg skulle ta i gang i lyskryss. Ta en diagnose for å være sikker, eller bytt lambda til 400,- på Biltema :) Kan jo også hende at travers-foringer, girkasse-oppheng eller/og motorfester er veldig slitent på bilen din. Da vil du merke det ekstra godt såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med: bilen fjusker(ikke motor ell turtall)? Hvis ikke det er motoren som fusker må det jo være noe alvorlig galt med drivverket ditt, enten girkasse, dekk, hjullager o.a.

Men for meg høres det ut som du trenger seks nye coiler og at det faktisk er motoren som fusker..

hjullagra er fine og alle foringer er bra.. er lagre i kassa som er synger på siste væers nå.. men får henta kasse i morra så blir det å få bytta den til uka:)

Tenkte jeg sku på høggerie og skru av de delene som er greie på en bil der. for pluggan er fine og hettene, men har hørt det er no sjuke på dem at en coile er svakhet på dem:p men syns det er rart at det kan være det, for ville hatt anna utslag da:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorn gjuska før men ikke etter jeg bytta topp deksel pakninga, luftmengde målern og bjelgen.. men den jokkinga er der forsatt, spesielt når jeg slepp opp gassen helt nå.. motorn har jo ikke gått mer en 215000 så er så rart:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med: bilen fjusker(ikke motor ell turtall)? Hvis ikke det er motoren som fusker må det jo være noe alvorlig galt med drivverket ditt, enten girkasse, dekk, hjullager o.a.

Men for meg høres det ut som du trenger seks nye coiler og at det faktisk er motoren som fusker..

Gud... Bilen fjusker vel ikke om dekka er slitne? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...