Tzunami Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 hva er alle de boltene til? er det til batterikasse osv?
MathiasW Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Har prøvd å valse den helt inn selv, men den var altfor hard til å få den helt inntil. Endte opp med å kappe litt, fuge med karosslim og valse inn resten Tror det er best ja
MathiasW Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 hva er alle de boltene til? er det til batterikasse osv? De som stikker ned? det er til eksosfestene skal visst sitte godt
MathiasW Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Har ikke fått tatt så mye bilder enda, men har tatt noen da har satt oppi bakstilling fra M5 og framstillinga fra M5 nå
Tzunami Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 lookin good så alle boltene er til eksos? :S sykt!
MathiasW Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 lookin good så alle boltene er til eksos? :S sykt! jepp! værste er at ikke alle er der på bildene heller tror det er 8 på hver side jeg, hvis jeg ikke husker feil.. Begynner å demontere innvendig nå, ledningsnettet skal ut iløpet av hælja, må huske å skrive på hver eneste kontakt hva det er til, ellers blir det umulig å få det inn igjen..
Tzunami Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Det jeg tenker på også, skal kjøpe meg et par ruller til dymo før jeg begynner med ledningsnett xD
MathiasW Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Det jeg tenker på også, skal kjøpe meg et par ruller til dymo før jeg begynner med ledningsnett xD Det ordner seg vettu! TRENGER STYRESNEKKE TIL VENSTRESTYRT FORT!! M5, 540 eller 535 passer! Rop ut om du har!!
MathiasW Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Har ikke fått gjort så alt for mye de siste dagene, har prøvd å slappe av litt før jobben starta igjen.. men har da begynt å få ut litt av m5'en, dashbordet og framdelen av gulvteppet skal ihvertfall ut i dag, så er det bare å begynne på ledningsnettet, skal ha det helt ut iløpet av uka, å kanskje på plass igjen i den andre? må bare skjøte det en plass tror jeg, å det er til venstre framlykt, oljefilter osv, så det skal gå fint Må være nøye med å merke, ellers blir det jo ett helvette å få det inn igjen..
Tzunami Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Hvorfor må du skjøte det? pga høyrestyrt bil? har bilen takluke forresten? kunne du tatt en titt på dreneringsrørene i front, hvor de går ned henn, og hor de går ut? gjerne følge de hele veien om du vil kan ta det på pm, så slipper jeg å ødelegge tråden din her
MathiasW Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Hvorfor må du skjøte det? pga høyrestyrt bil?har bilen takluke forresten? kunne du tatt en titt på dreneringsrørene i front, hvor de går ned henn, og hor de går ut? gjerne følge de hele veien om du vil kan ta det på pm, så slipper jeg å ødelegge tråden din her Ja, er derfor jeg må skjøte det, var så lur at jeg tok vare på biter av det gamle, så da er det fort gjort! må legge det over fra høyre siden nå vettu.. jepp, kan sjekke det, skal ha av taktrekket iløpet av uka, så kan jeg se for deg!
MathiasW Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Da har jeg fått tak i styresnekke og stagg som jeg trenger fra koed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå