Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

lookin good ;)

så alle boltene er til eksos? :S sykt! :P

jepp! værste er at ikke alle er der på bildene heller :P

tror det er 8 på hver side jeg, hvis jeg ikke husker feil..

Begynner å demontere innvendig nå, ledningsnettet skal ut iløpet av hælja, må huske å skrive på hver eneste kontakt hva det er til, ellers blir det umulig å få det inn igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker på også, skal kjøpe meg et par ruller til dymo før jeg begynner med ledningsnett xD

:D Det ordner seg vettu!

TRENGER STYRESNEKKE TIL VENSTRESTYRT FORT!! M5, 540 eller 535 passer! Rop ut om du har!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gjort så alt for mye de siste dagene, har prøvd å slappe av litt før jobben starta igjen..

men har da begynt å få ut litt av m5'en, dashbordet og framdelen av gulvteppet skal ihvertfall ut i dag, så er det bare å begynne på ledningsnettet, skal ha det helt ut iløpet av uka, å kanskje på plass igjen i den andre? :-D må bare skjøte det en plass tror jeg, å det er til venstre framlykt, oljefilter osv, så det skal gå fint :P

Må være nøye med å merke, ellers blir det jo ett helvette å få det inn igjen.. #-o

o3qau7alqj5t1cbl7mch.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du skjøte det? pga høyrestyrt bil?

har bilen takluke forresten? kunne du tatt en titt på dreneringsrørene i front, hvor de går ned henn, og hor de går ut? gjerne følge de hele veien om du vil :P kan ta det på pm, så slipper jeg å ødelegge tråden din her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du skjøte det? pga høyrestyrt bil?

har bilen takluke forresten? kunne du tatt en titt på dreneringsrørene i front, hvor de går ned henn, og hor de går ut? gjerne følge de hele veien om du vil :P kan ta det på pm, så slipper jeg å ødelegge tråden din her ;)

Ja, er derfor jeg må skjøte det, var så lur at jeg tok vare på biter av det gamle, så da er det fort gjort! :)

må legge det over fra høyre siden nå vettu.. :)

jepp, kan sjekke det, skal ha av taktrekket iløpet av uka, så kan jeg se for deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...