MathiasW Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Skrevet Juli 12, 2014 Lyshorn funker heller ikke. Så da må jeg ha en preface lm?
RS-Heggem Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Jeg tror du skal prøve en preface lm, men da kommer baklysene dine til å flimre. Men da får du prøvdt. Facelift må programmeres inn i bil, funker ikke rett over.
MathiasW Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Skrevet Juli 12, 2014 Ok takk! Ska prøve på mandag høggern neste
RS-Heggem Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Jeg vet ikke om du bryr deg, å ikke har det så mye å si heller, men om det er forskjellig km på modulene du bytter mellom, så kommer den såkalte "tamper dot'en" frem.
MathiasW Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Skrevet Juli 12, 2014 Ja, får eventuelt ta det bort etterhvert, hvis det ikke har noe å si så venter jeg med det
MathiasW Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Skrevet Juli 13, 2014 Takk RS-Heggem da funker lysene som de skal! Hadde en LM liggende fra 523n som m5en en gang var det var faen meg godt!! RS-Heggem reagerte på dette 1
RS-Heggem Skrevet Juli 13, 2014 Skrevet Juli 13, 2014 Flimrer vel litt baklyktene dine nå tenker jeg? Godt du fikk det i orden.
MathiasW Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Skrevet Juli 13, 2014 irriterer meg over fargeforskjell på dører mot skjermer.. Så jeg skal lakkere opp igjen sidene på bilen og taket skal bli blank svart. njå reagerte på dette 1
MathiasW Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Skrevet Juli 21, 2014 Noen som vet hva det kan være siden rattjusteringa ikke funker? Har sjekka kontakten på sete.
Tzunami Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 rattjusteringen min funker ikke siden org setene ikke er montert i, fungerer det med memoryfunksjonen? har nok noe med det å gjøre tror jeg, memory opp mot setene
MathiasW Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Skrevet Juli 23, 2014 funker ikke på noen måte, faren min skal se på det på torsdag, han har litt mer peiling på sånne ting enn meg.. Ellers er alt klart, kan egentlig bestille time til visning
MathiasW Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Skrevet Juni 23, 2016 Selges med TUV papirer. har ikke tid til å gjøre ferdig bilen. Det som gjenstår for å få den godkjent er en airbag lampe som lyser, ganske sikker på at det er den som føler at man sitter i setet, vet man får kjøpt sånn til å koble på, så skal det være i orden. Ellers er det el-rattjusteringa som må ordnes, mest sannsynlig en filleting. Montere hanskerom + div deksler under ratt. Disse har jeg ikke, men likt fra alle e39 som har svart hanskerom.
BMWlog Skrevet Juni 27, 2016 Skrevet Juni 27, 2016 Nettop lest hele tråden, solid stykke arbeid, synd du ikke rakk å gjøre den ferdig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå