Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror du skal prøve en preface lm, men da kommer baklysene dine til å flimre. Men da får du prøvdt. Facelift må programmeres inn i bil, funker ikke rett over.

Skrevet

Jeg vet ikke om du bryr deg, å ikke har det så mye å si heller, men om det er forskjellig km på modulene du bytter mellom, så kommer den såkalte "tamper dot'en" frem.

Skrevet

post-70102-1405272508743.jpgpost-70102-14052725303278.jpgpost-70102-14052725433392.jpgirriterer meg over fargeforskjell på dører mot skjermer..

Så jeg skal lakkere opp igjen sidene på bilen og taket skal bli blank svart. :-)

Skrevet

rattjusteringen min funker ikke siden org setene ikke er montert i, fungerer det med memoryfunksjonen? har nok noe med det å gjøre tror jeg, memory opp mot setene

Skrevet

funker ikke på noen måte, faren min skal se på det på torsdag, han har litt mer peiling på sånne ting enn meg..

Ellers er alt klart, kan egentlig bestille time til visning :)

• 1 year later...
Skrevet

Selges med TUV papirer. har ikke tid til å gjøre ferdig bilen. 

Det som gjenstår for å få den godkjent er en airbag lampe som lyser, ganske sikker på at det er den som føler at man sitter i setet, vet man får kjøpt sånn til å koble på, så skal det være i orden.

Ellers er det el-rattjusteringa som må ordnes, mest sannsynlig en filleting.
Montere hanskerom + div deksler under ratt. Disse har jeg ikke, men likt fra alle e39 som har svart hanskerom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...