Tzunami Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Lyst til å sjekke forskjellen på ledningsnett med takluke vs uten takluke?
MathiasW Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Lyst til å sjekke forskjellen på ledningsnett med takluke vs uten takluke? Er ikke mye annerledes.. Er bare noen fler ledninger som går vidre fra sminkespeilen. Jeg har ratt, men mangler airbagen.. Har fått tak i ratt med airbag nå.
Tzunami Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Men hvor går ledningene fra motoren til luka? Til en egen modul eller noe?
MathiasW Skrevet August 30, 2012 Forfatter Skrevet August 30, 2012 Men hvor går ledningene fra motoren til luka? Til en egen modul eller noe? Ikke godt å si, er jo så innihelvettes mye bokser å faenskap rundt om. har jo bare ledningsnett til takluke jeg
Tzunami Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 men hvis det er løst ledningsnett til takluka, så får du ikke lov å kaste det!
MathiasW Skrevet August 30, 2012 Forfatter Skrevet August 30, 2012 men hvis det er løst ledningsnett til takluka, så får du ikke lov å kaste det! er ikke løst.
Tzunami Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 æaj, får vel bare lete til jeg finner en fin facelift med takluke da funnet en fin i spania, men litt langt å kjøre fra barcelona xD
MathiasW Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Ja, da har jeg begynt å ta ut igjen ledningsnettet, fordi det er feil! men men, nå kan jeg det ganske så greit, så går fort å få lagt inn det nye.. men mye tid bortkastet! Jeg har ihvertfall fått på det siste eksos festet, på venstre side bak, og modifisert litt rør osv ved bremsekraftforsterkern.. Måtte gjøre om litt, for festene passa ikke sånn her.. Sånn ble det, å sånn blir det! fornøyd =)
MathiasW Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Så var det eksos feste, venstre side da
MathiasW Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Noen som kan fortelle meg de forskjellige kodene her? Hva som skal hvor.
kris30 Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 V-Vorder-forran H-Hinter-bak R-Rechts-Høyre L-Links-Venstre PS tysken er rusten:) Kan det stemme?? Mvh
MathiasW Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 V-Vorder-forranH-Hinter-bak R-Rechts-Høyre L-Links-Venstre PS tysken er rusten:) Kan det stemme?? Mvh Riktig ringte pappa, han er nerd i tysk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå