haybimmsen Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 men skal ha venstrestyrt, og han tar vel bare høyrestyrte? Han sa til meg at han skal begynne med venstrestyrte istede, ettersom jeg fant ut at det er så mye forskjellig. så det ordner han heelt sikkert for deg Hjelpe han til med m3 også ?
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 han hjelper til med generellt e36, e46 og e39 men han fikser nok mye annet også, så definitivt e36 m3 ja! thomashm5 heter han her
MathiasW Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 men skal ha venstrestyrt, og han tar vel bare høyrestyrte? Han sa til meg at han skal begynne med venstrestyrte istede, ettersom jeg fant ut at det er så mye forskjellig. så det ordner han heelt sikkert for deg Hjelpe han til med m3 også ? Han klarer nok å skaffe det meste til venstrestyrt og høyrestyrt ja. Tror han skal begynne litt med Audi nå å.
MathiasW Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Står pakke hjemme til meg nå, med travers og grenrør! da blir det gjort mye i hælja! Orker ikke å drive i dag.. Gleder meg til fredag nå!
MathiasW Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Da har jeg fått meg slepering som passer til det nye ledningsnettet. Handla også inn Olje
MathiasW Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Har da fått gjort litt i dag! ene foringen satt som faen så klundra som ett helvette med å få den ut uten å ødelegge noe.. men det gikk Ned med høyrestyrt travers, tatt av alt, satt inn powerflex der det fantes powerflex til e39 m5 og montert igjen venstrestyrt
MathiasW Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Vurderer å sette inn motor i dag! får se om jeg har alt som trengs her.
D.Toft Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 sikkert dumt spm, men har ikke m5 stålskiver på hver side av innfestning til casterstag? http://www.909motorsport.no/users/909mo ... To_C_1.jpg
Tzunami Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Vurderer å sette inn motor i dag! får se om jeg har alt som trengs her. er det noe å vurdere a? giv den inn!!
MathiasW Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 sikkert dumt spm, men har ikke m5 stålskiver på hver side av innfestning til casterstag?http://www.909motorsport.no/users/909mo ... To_C_1.jpg Jo, men de går faen ikke på -.- hehe
D.Toft Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 joda, bare å presse dem litt. men det er forkjellig delennr på v8/m5 og e39 me 6er
MathiasW Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 joda, bare å presse dem litt.men det er forkjellig delennr på v8/m5 og e39 me 6er Skal se på det etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå