MathiasW Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Da har jeg fått på de skivene på foringene, var trangt å jævlig.! Kom til å tenke på at det må jo være noe forskjell på gasspedalen, å det var det.. Men var bare å ta en slegge å banke ut den tappen fra den gamle Den som er kort satt der fra før.
MathiasW Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Har bytta grenrør. Men passer ikke på venstre sia pga som sagt tidligere fra Kvammis at startern sitter i veien Sååh, skal borre opp høyre siden i dag.. bestiller ny starter i morgen. Forskjell på høyrestyrt grenrør :S sjekk tykkelsen.
MathiasW Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 skar til gulvteppet jeg, så det passer i venstrestyrt Blir matte over på høyresia foran, så det blir jo borte uansett.
D.Toft Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 sinnsyk forskjell på grenrøret da.. du kunne jo invistert i rett bunnmatte. ser litt teit ut når du har den gummiflekken på passasjersiden
MathiasW Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 sinnsyk forskjell på grenrøret da..du kunne jo invistert i rett bunnmatte. ser litt teit ut når du har den gummiflekken på passasjersiden Blir jo borte! ellers kan jeg bare ta opp sømmen på den matta, er jo likt under : - ) Ja, stussa litt på grenrøra :S
D.Toft Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 det var lurt, sy den på andre siden er bare å tilpasse så dem grove røra passer.
MathiasW Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 det var lurt, sy den på andre siden er bare å tilpasse så dem grove røra passer. De passer bolt on di men skal flytte startern i hælja, satse på å bli ferdig med det i dag, må bore hull i blokka.. Grenrøra på venstre side stanger i startern skjønner du
D.Toft Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 ja leste dette her.. blir bra da, da er det hvertfall ikke i grenrøra effekten bremses
MathiasW Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 ja leste dette her.. blir bra da, da er det hvertfall ikke i grenrøra effekten bremses Blir konge! kanskje det blir start på søndag da
///MPower Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 grenrørene er doble, dvs en yttermantling rundt selve eksosrøret, hvis du ser inn i enden så ser du jo at dim på porter og rør ikke er like stor som ytterdiameter på mantlingen.
MathiasW Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 grenrørene er doble, dvs en yttermantling rundt selve eksosrøret, hvis du ser inn i enden så ser du jo at dim på porter og rør ikke er like stor som ytterdiameter på mantlingen. Ser det
MathiasW Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 en ting mindre å gjøre JEss har lagd plate til det andre hullet å, glemte å ta bilde av det før jeg stakk hjem. får startern på mandag, så regner med å putte i motorn på tirsdag, hvis jeg ikke gjør det mandag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå