Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sølv tror jeg blir best, jakobm5 hadde det på touringen sin, og maxi har det på sedanen sin, tror det er penest ;)

Ikke så kult å ha noe alle andre har da :P

Skrevet
men nå har ingen av dem m5 da ;)

det ser iallefall mest cleant ut ;)

men når det er sagt, så er det best med ting ikke alle har ja ;)

Får se hva jeg gjør :)

Regner med at jeg skal lakkere bilen neste hælj, om det går etter planen ihvertfall :-)

Skrevet
Men uansett farge, så anbefaler jakobm5 å bruke carbonleppa, fordi den tåler mer ;)

Jupp :-) tenkte meg det egentlig.

den jeg hadde på Touringen å. han som kjøpte den vraka leppa en uke etterpå :P

Skrevet
Her er fargen jeg har, ville hatt på M5, og som er veldig skjelden på M5/E39. Er en helt nydelig farge, og det skal mye til før den ser skitten ut. :)

Sølv? :P

Skrevet
Her er fargen jeg har, ville hatt på M5, og som er veldig skjelden på M5/E39. Er en helt nydelig farge, og det skal mye til før den ser skitten ut. :)

Jeg velger å tro at han glemte å legge ved et bilde, for sølv e35 m5 tror jeg må være veldig kjedelig! :P

Skrevet

Jeg velger å tro at han glemte å legge ved et bilde, for sølv e35 m5 tror jeg må være veldig kjedelig! :P

Er du rasshøl eller? Min blir sølv

Skrevet
haha :P greit da, er jo ikke kjedelig i den forstand! men finnes kanskje mer kledelige farger :)

Vedder på at om du kjører bak meg så kommer det til å ligge en stripe med sikkel etter bilen din. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...