MathiasW Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Sølv tror jeg blir best, jakobm5 hadde det på touringen sin, og maxi har det på sedanen sin, tror det er penest Ikke så kult å ha noe alle andre har da
Tzunami Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 men nå har ingen av dem m5 da det ser iallefall mest cleant ut men når det er sagt, så er det best med ting ikke alle har ja
MathiasW Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 men nå har ingen av dem m5 da det ser iallefall mest cleant ut men når det er sagt, så er det best med ting ikke alle har ja Får se hva jeg gjør Regner med at jeg skal lakkere bilen neste hælj, om det går etter planen ihvertfall
Tzunami Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Men uansett farge, så anbefaler jakobm5 å bruke carbonleppa, fordi den tåler mer
MathiasW Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Men uansett farge, så anbefaler jakobm5 å bruke carbonleppa, fordi den tåler mer Jupp tenkte meg det egentlig. den jeg hadde på Touringen å. han som kjøpte den vraka leppa en uke etterpå
RS-Heggem Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Her er fargen jeg har, ville hatt på M5, og som er veldig skjelden på M5/E39. Er en helt nydelig farge, og det skal mye til før den ser skitten ut.
MathiasW Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Her er fargen jeg har, ville hatt på M5, og som er veldig skjelden på M5/E39. Er en helt nydelig farge, og det skal mye til før den ser skitten ut. Sølv?
Tzunami Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Her er fargen jeg har, ville hatt på M5, og som er veldig skjelden på M5/E39. Er en helt nydelig farge, og det skal mye til før den ser skitten ut. Sølv? Jeg velger å tro at han glemte å legge ved et bilde, for sølv e35 m5 tror jeg må være veldig kjedelig!
MathiasW Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Her er fargen jeg har, ville hatt på M5, og som er veldig skjelden på M5/E39. Er en helt nydelig farge, og det skal mye til før den ser skitten ut. Sølv? Jeg velger å tro at han glemte å legge ved et bilde, for sølv e35 m5 tror jeg må være veldig kjedelig! Er du rasshøl eller? Min blir sølv
Tzunami Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 haha greit da, er jo ikke kjedelig i den forstand! men finnes kanskje mer kledelige farger
MathiasW Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 haha greit da, er jo ikke kjedelig i den forstand! men finnes kanskje mer kledelige farger Vedder på at om du kjører bak meg så kommer det til å ligge en stripe med sikkel etter bilen din.
Tzunami Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Haha du får den nok tøff, det tviler jeg ikke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå