MathiasW Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 gleder meg til å se ferdig bil! titansilber, var det det? Jeg å Jepp, riktig det
MathiasW Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Da får vi to like biler Syns du sa at M5 i sølv var kjipt tidligere jeg
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Tror du missforsto meg litt solv er en "kjedelig" farge, da det ikke er veldig spennende med originalt utseende, for all del ser det bra ut, men synes det ser veldig mye bedre med en sprekere farge Men bilen min er titansilber nå, og den blir ikke lakkert før om halvt år iallefall
RS-Heggem Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Her er fargen jeg har, ville hatt på M5, og som er veldig skjelden på M5/E39. Er en helt nydelig farge, og det skal mye til før den ser skitten ut. Sølv? Føkk! Hadde jo glemt lenken.. Bluewater metallic. En helt enestående farge på E39. Ikke mange som har heller.. http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... er-m5.html
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 absolutt en lekker farge, spesielt kombinert med highgloss vinduslister og nyrer
RS-Heggem Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Helt sant. I mange vinkler ser den ut som sølv, og jeg elsker overaskelsen man får når den forvandler seg ti lyseblå. High-gloss er utmerket kombinert med denne fargen. Sjelden orginalfarge på BMW er det også. Edit; hva med alpina-blau?
MathiasW Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Bluewater metallic Var jævlig fin! Kan jeg ha den når jeg har sølv motorrom da? : /
MathiasW Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Tror du missforsto meg litt solv er en "kjedelig" farge, da det ikke er veldig spennende med originalt utseende, for all del ser det bra ut, men synes det ser veldig mye bedre med en sprekere farge Men bilen min er titansilber nå, og den blir ikke lakkert før om halvt år iallefall Enig der Hadde mest lyst på blå, men nesten alle bilene jeg har hatt har vært mørk blå.. Så litt kjedelig for meg
MathiasW Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Jeg så på fargeprøvene av Bluewater metallic og titan silber, blir helt mongo om jeg skal ha titansilber i motorrommet å Bluewater metallic på resten, så jeg tar heller blått pulver i klarlakken så blir det bra effekt i sola
MathiasW Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 gjør omigjen motorrommet! Har du røyka sokka dine eller? Ikke faen om jeg tar ut igjen alt som er oppi der Blir konge med titansilber med blå effekt.
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Haha der er nok litt av en jobb kan jeg tenke meg jeg skal gjøre det en gang med tiden selv blir sikkert tøft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå